معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت:کارگاه ۴ روزه ملی صنایع دستی از ۱۸ تا ۲۱ دی ماه امسال در هتل پارسیان استان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۹۷۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵ 31 December 2018

به گزارش خبرنگار تابناک، پروانه حیدری در نشست خبریکه امروز در سالن جلسات هتل پارسیان برگزار شد افزود: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی توانمند کردن افراد جامعه و پشتیبانی از فرهنگ و هنر ایرانی و همچنین استفاده و حمایت از تولیدات داخلی است.

وی خاطر نشان کرد:این کارگاه با همکاری بخش خصوصی شرکت جهان تهاتر به آموزش نحوه کاربردی کردن و طراحی ۴ محصول صنایع دستی اعم از نمد، کار روی لباس، گلیم سوزنی و لعاب روی سفال می پردازد.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه اظهار داشت:در استان ۶۰ رشته صنایع دستی فعال داریم که جمعا ۱۵ هزار صنعتگر نیز تا کنون در سامانه ثبت نام کرده اند.

حیدری تصریح کرد:امسال در زمینه تسهیلات روستایی ۱۶ میلیارد تومان برای صنایع دستی جذب کردیم که در این راستا در کشور بیشترین آمار جذب تسهیلات را به خود اختصاص دادیم.

 به گفته این مسئول،معرفی جذابیتهای گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه به سراسر کشور از  اهداف برگرازی این دوره است.

وی افزود:این کارگاه ها از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ ظهر برگزار می شود و عصرهانیز برنامه های جانبی از جمله اجرای موسیقی زنده خواهیم داشت.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار