کد خبر: ۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۴ 23 January 2015

مدیرکل حمل و نقل پایانه‌های استان البرز با بیان اینکه بر اساس قانون ساخت پایانه مسافربری بر عهده شهرداری‌ها است، گفت: کلانشهر کرج نیاز به احداث یک پایانه مسافربری جدید دارد. 
قاسم باقری با اشاره به اینکه با توجه به حجم بالای ترافیک جاده‌های استان البرز و لزوم افزایش ایمنی عبورو و مرو خوشبختانه اقدامات مناسبی در این راستا انجام شده است، اظهار داشت: استان البرز رتبه نخست کشوری کاهش تلفات جاده‌ای را از آن خود کرده است.
وی با بیان اینکه برای افزایش ضریب امنیتی عبور و مرور مردم در نظر داریم دو دستگاه پل عابر پیاده در محور آزادراهی کرج - قزوین نصب کنیم، افزود: ساخت و نصب این دو دستگاه پل عابر پیاده در آزاد‌راه کرج - قزوین تا پایان سال جاری عملی می‌شود.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های البرز با اشاره به اینکه طرح پیش فروش بلیط‌های سفرهای نورزی از اواخر بهمن‌ماه آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: برنامه‌های ویژه‌ای برای سفرهای نوروزی در دستور کار قرار دارد.
به گزارش تسنيم، باقری  با تاکید بر اینکه باید کلیه رانندگان حمل کالا، مسافر و مهمانداران اتوبوس‌های مسافرتی دوره‌های آموزشی قبل و حین خدمت را بگذرانند، تصریح کرد: در صورتی این دوره‌های آموزشی توسط رانندگان و مهماندارن گذرانده نشده باشد مجوز فعالیت برای آن ها صادر نمی‌شود.
وی با اشاره به اینکه کلانشهر کرج نیاز به احداث یک پایانه مسافربری جدید دیگر دارد، تصریح کرد: بر اساس قانون ساخت پایانه مسافربری بر عهده شهرداری‌ها است.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های البرز با بیان اینکه تا کنون دو منطقه برای احداث پایانه مسافربری جدید پیش‌بینی شده است، اظهار داشت: امید است ساخت این پایانه به زودی آغاز شود.
باقری با تاکید بر اینکه پایانه کنونی پاسخگوی نیاز شهر نیست، افزود: مطالبات و شئونات بالای مردم استان و شهرستان کرج می‌طلبد شهروندان از پایانه مسافربری خوب با امکانات بهتر برخوردار باشد.
وی با اشاره به اینکه زمان‌بندی ساخت این پایانه برعهده شهرداری است، بیان کرد: امید است هرچه زودتر نسبت به ساخت این پایانه که یکی از مهم‌ترین مطالبات مردمی است اقدام کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار