رئیس پلیس راه مازندران گفت: هم‌اکنون، تردد خودروها در تمامی محورهای این استان به‌ صورت عادی و روان است.
کد خبر: ۶۹۶۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳ 27 December 2018

علیرضا قدمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری، اظهار کرد: در حال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌ صورت روان بوده و از لحاظ جوی نیز، هوا ابری است.

وی با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی طبق برنامه در حال اجرا است، افزود: امروز تردد کامیون و کامیونت به‌ جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت 24 و فردا نیز از ساعت 8 تا 24 ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد تمامی تریلی‌ها از محور هراز کماکان ممنوع است، اضافه کرد: هفته جاری محدودیتی برای تردد تریلی در محور سوادکوه اعمال نمی‌شود.

این مقام مسؤول با اعلام اینکه تردد تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع است، تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه از محور هراز ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد، انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 فردا از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌ صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی یادآور شد: روز گذشته ورودی زیادی در محورهای شمال نداشتیم و برای فردا ترافیکی پُرحجم و روانی خواهیم داشت.

وی با تأکید بر تجهیز خودروها به تجهیزات زمستانی، خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت جوی و هشدار هواشناسی، لازم است مسافران برای بازگشت به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس توجه کنند.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: امروز محدوده اچودره بعد از سد شهید رجایی دودانگه ساری ریزش سنگ در جاده گزارش شده که خسارتی به همراه نداشت و با کمک راهداری به سرعت جمع‌آوری شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار