معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:در سومین دوره مسابقات ورزش های همگانی منطقه غرب کشور دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بر سکوی قهرمانی ایستادند.
کد خبر: ۶۹۵۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۱ 26 December 2018

به گزارش تابناک به،به نقل ازروابط عمومی معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه ، دکتر محمد رضا غلامی در گفتگو با مفدا کرمانشاه با اعلام این خبر گفت: در این سری مسابقات که با حضور مدیران و مسئولان تربیت بدنی ، کارشناسان و داوران منطقه غرب کشور برگزار شد ، قریب به ۱۸۰ ورزشکار دختر و پسر دانشگاه های علوم پزشکی کرمانشاه ، کردستان ، همدان و ایلام طی دو روز متوالی در هشت رشته ورزشی از جمله روبیک ، دارت ، فریزبی ، آمادگی جسمانی ، طناب کشی ، داژبال ، فوتبال دستی و طناب زنی به رقابت پرداختند.

وی خاطر نشان کرد: در روز اول این مسابقات ، پسران دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با ۶۱ امتیاز موفق به کسب رتبه نخست و دانشگاه های کردستان و ایلام به ترتیب با کسب ۴۹ و ۴۶ امتیاز در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند و در دومین روز که شاهد رقابت دانشجویان دختر این دانشگاه ها در این هشت رشته ورزشی بودیم ، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با ۷۸ امتیاز مجددا موفق به کسب رتبه اول و دانشگاه های ایلام و همدان به ترتیب با کسب ۵۶ و ۴۱ امتیاز در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار داشت: در پایان سومین مسابقات ورزش های همگانی منطقه غرب کشور و در مجموع امتیازات ، ورزشکاران دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه موفق شدند با کسب ۱۳۹ امتیاز در مقام نخست و دانشگاه های ایلام و کردستان به ترتیب با کسب ۱۰۷ و ۹۵ امتیاز در مقام های دوم و سوم قرار بگیرند.

غلامی در پایان از دانشجویان به عنوان سرمایه و آینده سازان کشور یاد کرد و افزود : برگزاری چنین مسابقاتی فرصتی برای گردهمایی دانشجویان و تقویت روحیه کارگروهی ، همدلی و افزایش نشاط در دانشگاه ها است و بی شک با استمرار این برنامه ها شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه خواهیم بود. ​

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار