مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام گفت: مدیران به جایگاه خاص روابط عمومی ها و اهمیت اطلاع رسانی آنها در خصوص دستگاه های اجرایی توجه ندارند و باید از شعار زدگی در حوزه اطلاع رسانی و ارتباطات خارج شوند.
کد خبر: ۶۹۵۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵ 26 December 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ آیت قیصربیگی در نشست روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان با محوریت فضای مجازی با بیان اینکه روابط عمومی ها رابط مردم و دستگاه های اجرایی هستند، اظهارکرد: هر مجموعه و مدیری که رابطه خوبی با روابط عمومی نداشته باشد در ارتباط با مردم در حال شعار دادن است.

وی تاکید کرد: روابط عمومی باید مهمترین حوزه و با اهمیت ترین بخش یک دستگاه باشد در غیر اینصورت دستگاه با مشکل مواجه خواهد شد و مدیران برای داشتن خروجی و ارائه عملکرد خود باید به رسالت خطیر روابط عمومی توجه کرده و اهمیت آن را بدانند.

قیصر بیگی افزود:در حوزه روابط عمومی باید با ایجاد یک نگاه جدید تغییراتی صورت گیرد و سدی که مقابل روابط عمومی قرار دارد و مانع توسعه و پیشرفت این حوزه شده را از میان برداریم.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: عدم اجرای نقش صحیح روابط عمومی ها باعث ایجاد خلا در این حوزه شده و اگر دستگاهی به دنبال توسعه است اما روابط عمومی ضعیفی دارد موفق نخواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام با بیان اینکه روابط عمومی باید مشاور و امین مدیر دستگاه اجرایی باشد، یادآور شد: مدیران به جایگاه خاص روابط عمومی ها و اهمیت اطلاع رسانی آنها در خصوص دستگاه های اجرایی توجه ندارند و باید از شعار زدگی در حوزه اطلاع رسانی و ارتباطات خارج شوند.

قیصربیگی با تاکید بر رصد فعالیت های مدیران در حوزه ارتباطات گفت: گزارش دستگاه های اجرایی به استاندار و مشاور وزیر کشور منتقل خواهد شد، باید با تعامل و همکاری مسئولان فضای یاس و ناامیدی را ازجامعه پاک کنیم.

وی با بیان اینکه بسیاری از مدیران فعالیت های خود را از دید روابط عمومی پنهان می کنند، تصریح کرد: رسانه ها باید نقش خطیر و انتظاراتی که در این حوزه وجود دارد را به اطلاع جامعه برسانند و روابط عمومی ها نیز با اشراف کامل به فعالیت های سازمانی اطلاعات را به گوش همه برسانند.

به گفته وی عده ای با تخریب مسئولان به بهانه دفاع از دولت و مردم رویکردهای مثبت دولت را نادیده گرفته و پنهان می کنند و با سیاه نمایی و بیان ضعف ها جامعه را دچار یأس و نا امیدی می کنند.

قیصربیگی تاکید کرد: با ورود مثبت و پرقدرت در فضای مجازی از تخریب و انتقادات ناعادلانه جلوگیری کنیم و برای حفظ نظام باید پشت سر ولایت حرکت کنیم./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار