فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: ایران در حوزه سلامت پیشتاز است و می‌تواند به دیگر کشورهای منطقه در این زمینه خدمات ارائه دهد.
کد خبر: ۶۹۵۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸ 25 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری فارس  نخستین مجمع عالی سازمان بسیج جامعه پزشکی استان و جلسه هیأت اندیشه‌ورز با حضور فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، معاونان دانشگاهی و مدیران شبکه‌های بهداشت و درمان و سازمان های سلامت محور برگزار شد.

 

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه در این مراسم، اظهار داشت: روح پاک و فلسفه عمیق و ناب طبابت در خدمت بدون چشم‌داشت به خلق خدا، از زیبایی‌های حرفه پزشکی است که به جامعه برکت می‌بخشد.

سرداربهمن ریحانی با وصف گستردگی زلزله سال گذشته، یادآور شد: پزشکان با تمام توان پای کار بودند و خدمات درمانی کم‌نظیری را به زلزله‌زدگان ارائه دادند، اینخدمات به نحوی بود که احتیاجی به کمک نیروهای خارجی نبود.

وی خدمات ارزنده جامعه سلامت کشور را قابل تقدیر دانست و افزود: ایران در این حوزه پیشتاز بوده و حتی به دیگر کشورهای منطقه هم خدمت ارائه می‌کند.

*نقش بسیج و سپاه بر همه آشکار است

محمودرضا مرادی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه، گفت: نقش بسیج و سپاه در حفظ کیان ملت بر کسی پوشیده نیست و خدمات جامعه پزشکی و موهبت سلامتی زمانی معنا دارد که در ابتدا نعمت امنیت در کشور حکم فرما باشد.

مرادی برپایی بیمارستان صحرایی و تحویل سریع بیمارستان بانگر در مناطق زلزله‌زده را از جمله خدمت شایان سپاه عنوان کرد که در زمان وقوع زلزله کمک‌رسانی شایان توجه‌ای به آسیب‌دید‌گان زلزله بود.

منصوری، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه نیز در این نشست اجرای طرح شهید رهنمون را یکی از طرح‌های اعتلای بسیج دانست و هدف از اجرای این طرح را بر محور آموزش، پیشگیری، مشاوره و درمان بیان کرد.

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار