همزمان با هفته حمل و نقل، پروژه سامانه بلیت الکترونیک قطار ریل‌باس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان رونمایی شد.
کد خبر: ۶۹۴۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۷ 24 December 2018

با بهره برداری از سامانه فروش بلیت ریل‌باس تبریز به دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، دریافت هزینه بلیت دانشجویان با استفاده از کارت دانشجویی و از طریق سامانه فروش بلیت انجام خواهد شد.

شاپور ارصلانی مدیرکل راه آهن آذربایجان، راه اندازی این سامانه را کار مشترک و با همکاری دانشگاه شهید مدنی و راه آهن آذربایجان اعلام کرد و گفت: این سامانه شامل 5 دستگاه کارت خوان مدل MCT16G است که با هدف تسهیل رزرواسیون و باز پرداخت هزینه استفاده از خدمات ریلی با کارت دانشجویی راه اندازی شده است.

او این اقدام را موجب ارتقای خدمات حمل و نقل ریلی و تأمین آرامش دانشجویان استفاده کننده از قطار دانست و گفت: راه آهن جمهوری اسلامی ایران اهمیت خاصی برای پژوهشگران و دانشگاهیان در زمینه کارهای پژوهشی و پایان نامه‌های دانشجویی قائل است و در هر زمینه‌ای آماده همکاری با دانشگاه و دانشجو است.

حسن ولی زاده، رئیس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان نیز با تبریک هفته حمل و نقل و قدردانی از راه اندازی قطار ریل باس دانشگاه شهید مدنی ازخدمات ویژه این قطار در مسیر تبریز- دانشگاه شهید مدنی آذربایجان قدردانی کرد.

او راه اندازی قطار ریل باس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان را فرصت مناسبی برای آشنایی قشر دانشجو با راه آهن اعلام کرد و افزود: راه اندازی این قطار، آسایش دانشجویان و آرامش خانواده‌های آنان را در زمینه ایاب و ذهاب به دانشگاه فراهم کرده است.

گفتنی است در پایان این مراسم، تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه شهید مدنی آذربایجان و اداره کل راه آهن آذربایجان امضاء و شرکت کنندگان با حضور در قطار ریل باس، بهره برداری از این پروژه را آغاز کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :