رئیس هیات شنا استان کرمانشاه معتقد است، کاهش شدید تعداد مراجعه کنندگان و افزایش کیفیت آب استخرها در فصل زمستان باعث شده تا این فصل بهترین زمان برای یادگیری شنا باشد.
کد خبر: ۶۹۴۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۹ 23 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،پیمان جاویدان، ازشلوغی و افزایش تعداد مراجعه کنندگان به استخرها در فصل تابستان یاد کرد و گفت: اشتباه اکثر مردم این است که یادگیری شنا را به این فصل موکول می کنند، درحالیکه کیفیت آب استخرها و آموزش ها در فصل گرم به واسطه بالا بودن تعداد مراجعه کنندگان پائین می آید.

وی در ادامه از کاهش 60 درصدی تعداد مراجعه کنندگان به استخرهای کرمانشاه در فصل سرد خب رداد و اظهار کرد: باتوجه به زمان بیشتری که مربیان شنا در این فصل در اختیار دارند و بالا رفتن کیفیت آب استخرها، بهترین فرصت برای یادگیری شنا فصل زمستان است.

رئیس هیات شنا استان کرمانشاه افزود: متاسفانه علاقمندان به شنا از ترس سرد بودن سالن استخرها و یا سرماخوردگی در این فصل از مراجعه به استخر اجتناب می کنند، درحالیکه سیستم گرمایشی مناسب در تمام استخرهای کرمانشاه تعبیه شده است.

وی در ادامه عنوان کرد: درکنار این مسائل، مشکلات اقتصادی و تورم باعث شده تا اقبال بسیاری از خانواده های با درآمد کم و متوسط به رشته هایی همچون شنا که ورودی آن تقریبا گران است، کمتر شود.

جاویدان بابیان اینکه درحال حاضر ورودی استخرهای کرمانشاه با توجه به درجه بندی آنها از 15 تا 25 هزار تومان برای یک و نیم ساعت است، اضافه کرد: باتوجه به کاهش تعداد مراجعه کنندگان در این فصل، بسیاری از استخرها اقدام به تخفیف در نرخ ورودی خود کرده اند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار