برای ارائه خدمات زمستانی؛
مدیرکل راهداری استان اردبیل از استقرار ۱۲۰ اکیپ راهداری در قالب ۴۵۸ نیروی فعال در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.
کد خبر: ۶۹۳۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۸ 22 December 2018
۱۲۰ اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی اردبیل استقرار یافتند

به گزارش تابناک اردبیل، علی رحمتی در مراسم اعزام راهداران به محورهای مواصلاتی استان اردبیل تصریح کرد: توجه به نقاط گردشگری استان و بهره‌گیری از قابلیت توریسم گردشگری مورد تاکید استانداری اردبیل بوده و به همین دلیل اعتبارات ویژه‌ای برای احداث راهدارخانه و حفاظت و نگهداری از محورهای مواصلاتی گردشگرپذیر درنظر گرفته شده است.

وی افزود: به منظور تحقق طرح زمستان بیدار یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان اعتبار برای ایجاد راهدارخانه در پیست اسکی آلوارس سرعین درنظر گرفته شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اضافه کرد: برای عملیات زمستانی بیش از ۲۵۰ ماشین‌آلات ویژه درنظر گرفته شده تا با حضور در گردنه‌های صعب‌العبور و جاده‌ها شرایط برای عبور و مرور وسائط نقلیه فراهم شود.

به گفته رحمتی تا پایان فروردین ماه سال ۹۸ خدمات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در ۱۲ راهدارخانه ثابت و سیار و نقاط مختلف استان اردبیل اجرایی خواهد شد.

وی اضافه کرد: عزم جدی فعالان این عرصه بازنگه داشتن تمامی محورهای مواصلاتی استان در فصول سرد سال بوده و برای فراهم آوردن سفری ایمن و آرام در تلاش خواهیم بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اضافه کرد: برای برفروبی در زمستان بیش از ۱۵ هزار تن نمک خریداری و انبار شده تا برای تسهیل عبور و مرور خودروها درنظر گرفته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار