رئیس هیأت بوکس استان کرمانشاه گفت: برخی افراد با حمایت برخی سیاسیون دنبال این هستند که من دیگر رئیس این هیأت نباشم، اما هیچ‌وقت به هدفشان دست پیدا نمی‌کنند.
کد خبر: ۶۸۹۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲ 11 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از  خبرگزاری فارس از کرمانشاه، برگزاری مجمع فوق‌العاده برای هیأت بوکس عجیب‌ترین موضوعی است که می‌توان شنید، اما وقتی این حرف‌ها از زبان حسین فشی بیان می‌شود، کاملا می‌تواند نشان دهنده این موضوع باشد که زمزمه‌های برگزاری مجمع فوق‌العاده در روزهای گذشته کاملا جدی بوده و دیگر نمی‌توان آن را فقط در حد یک شایعه فرض کرد.

هر چند که هنوز یک سوال مهم وجود دارد که چرا باید برای هیأتی که عملکرد مثبتی داشته، مجمع فوق‌العاده برگزار شود؟.

حسین فشی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در کرمانشاه، به عدم بازنشستگی خود اشاره کرد و اظهار داشت: بازنشسته نیستم، چرا در مورد من این شایعات را مطرح می‌کنند، قانون منع به کارگیری بازنشستگان شامل بنده نمی‌شود.

رئیس هیأت بوکس استان کرمانشاه تصریح کرد: من الان در حال تحصیل در مقطع دکترا هستم و چون جانباز هم هستم بازنشته محسوب نمی‌شوم و می‌توانم به کارم در هیأت بوکس ادامه بدهم، البته می‌دانم برخی افراد دوست دارند من از هیأت بوکس بروم، اما به آن‌ها این نوید را می‌دهم که تا پایان عمر مدیریتی‌ام در خدمت این رشته و ورزش کرمانشاه خواهم بود.

وی درخصوص هجمه‌ها علیه او و انتقاداتی که به مجموعه بوکس وارد می‌شود نیز، گفت: هدف از حمله‌ها به بوکس، خود من هستم. تمام این تلاش‌ها فقط یک هدف دارد که من بروم اما این عده افراد باید بدانند که از هیأت بوکس جدا نمی‌شوم.

فشی با بیان اینکه چند بار تصمیم به استعفا از ریاست هیأت بوکس گرفته است، گفت: واقعیت این است در چند وقت اخیر بارها تصمیم گرفتم از سمتم استعفا بدهم، اما به خاطر برخی دوستان از انجام این کار منصرف شدم.

وی با اشاره به اینکه برخی سیاسیون پشت قضیه تخریب هیأت بوکس هستند، خاطرنشان کرد: تعدادی افراد با حمایت برخی سیاسیون دنبال این هستند که من دیگر رئیس هیأت بوکس نباشم، اما آن‌ها باید بدانند که هیچ‌وقت به هدفشان دست پیدا نمی‌کنند.

*دلیلی برای برگزاری مجمع فوق‌العاده وجود ندارد

وی افزود: برخی افراد فشار آوردند که مجمع فوق‌العاده هیأت بوکس را برگزار کنند اما حسین ثوری، رئیس فدراسیون بوکس اعلام کرد هیأت کرمانشاه تمام پارامترهای فدراسیون را رعایت کرده است و دلیلی برای برگزاری مجمع فوق‌العاده وجود ندارد.

فشی با دفاع از عملکرد خود در هیأت بوکس، تاکید کرد: وقتی به عنون رئیس هیأت بوکس انتخاب شدم تیم کرمانشاه در رتبه بیست و نهم کشور قرار داشت، اما در حال حاضر با یک صعود باور نکردنی در جایگاه دوم قرار گرفته‌ایم.

رئیس هیأت بوکس استان کرمانشاه در ادامه، گفت: ما در بوکس اصولی کار کردیم آن هم بدون هیچ مساله سیاسی، اما برخی افراد نمی‌توانند این مسئله را درک کنند و با آن کنار بیایند، به همین خاطر برای بوکس و هیأت حاشیه درست می‌کنند.

فشی در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود ارتباط هیأت بوکس با اداره ورزش و جوانان کاملا قطع شده است، گفت: دروغ محض است، حداقل در ظاهر با اداره ورزش اختلافی نداریم، اما انگار پشت قضایا، افرادی قرار دارند که در حال اذیت کردن هیأت بوکس هستند.

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار