سرپرست هیات ووشوی استان کرمانشاه بااشاره مجموعه اقدامات انجام شده طی سه ماه گذشته در ووشوی کرمانشاه، گفت: در این مدت تمام آشفتگی ها و غائله ها را خواباندیم و اکنون ووشو کرمانشاه در آرامش به سر می برد.
کد خبر: ۶۸۶۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵ 02 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،رضا مهدی پور، به پایان دوره سه ماهه سرپرستی اش بر هیات ووشوی استان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: فدراسیون ووشو بزودی حکم سرپرستی‌ام را تمدید خواهد کرد.

وی اظهارکرد: زمانی که سرپرستی هیات را برعهده گرفتم، این هیات دچار آشفتگی بسیارشدیدی بود، براین مبنا تمام توان خود را برای رفع این آشفتگی ها و اجرای برنامه های روتین هیات بکار گرفتم.

سرپرست هیات ووشو استان کرمانشاه تاکید کرد: در این مدت دوسالن اختصاصی هیات را که در سالهای گذشته به بخش خصوصی واگذار شده بود، پس گرفتیم وحامل های انرژی آن را نیز که به علت بدهی چندساله قطع بودند دوباره وصل کردیم.

وی اضافه کرد: علاوه براین، در سه ماه گذشته اعزام های زیادی را به مسابقات مختلف داشتیم و کار استعدادیابی را نیز انجام دادیم.

مهدی پور عنوان کرد: مجموعه این اقدامات، خواباندن غائله ها، رفع کردن مشکلات و بازگشت آرامش به هیات باعث شد تا فرصت انجام مقدمات برگزاری مجمع از ما گرفته شود، اما برنامه ریزی کرده ایم در نزدیک ترین زمان با هماهنگی فدراسیون زمینه برگزاری آن را فراهم کنیم.

وی بابیان اینکه در حال حاضر ووشو استان کرمانشاه در بحث مربی و داور کمبودهایی دارد، افزود: در این راستا مسئله آموزش مربی و داوران جدید را در دستورکار قرار داده ایم. درکنار آن باتوجه به اینکه آکادمی ووشو کرمانشاه از مرکز شهر دور است، در تلاشیم تا در برنامه ریزی میان مدت خانه ووشو جدیدی در مرکز شهر داشته باشیم.

سرپرست هیات ووشو استان کرمانشاه از عضویت شهرستان های فعال استان در شورای برنامه ریزی این هیات خبرداد و گفت: با این اقدام در برنامه هایی که می خواهیم اجرا کنیم، شهرستان ها نیز امکان اعمال نظر خواهند داشت.

به گفته این مسئول، یکی از اقدامات فعلی هیات ووشوی کرمانشاه تلاش برای جذب اسپانسر است.

وی متذکرشد: باتوجه به آرامش حاکم بر ووشو استان کرمانشاه، نیاز داریم که هرچه سریعتر در بخش زیرساخت های هیات اقدام داشته باشیم.

مهدی پور همچنین در پایان از برگزاری مسابقات ووشوی غرب کشور در کرمانشاه خبرداد و گفت: این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان با حضور هفت تیم ظرف یک ماه آینده به میزبانی شهرستان سرپلذهاب برگزار خواهد شد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار