سیروس شهبازی در گفتگو با تابناک:
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت : عملیات نشت یابی شبکه‌ها و تاسیسات گازرسانی در مناطق زلزله زده استان با فعالیت پنج اکیپ نشت یاب در مناطق زلزله زده انجام شده است .
کد خبر: ۶۸۵۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱ 28 November 2018

سیروس شهبازی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:از صبح روز بعدزلزله، 4 آذرماه اکیپ‌های نشت یاب شرکت گاز استان در حال بررسی و نشت یابی کل تجهیزات گازرسانی مستقر در مناطق زلزله زده هستند که با توجه به طول گسترده شبکه گاز در این مناطق که به حدود ۵۰۰ کیلومتر می‌رسد، عملیات نشت یابی کامل چند روز زمان می‌برد.

وی خاطر نشان کرد: به منظور تسریع در انجام عملیات نشت یابی، هماهنگی لازم به منظور اعزام اکیپ‌های کمکی نشت یابی، از شرکت گاز استان‌های کردستان و همدان به عمل آمده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه اظهار داشت:پس از وقوع زلزله در مناطقی از شهر‌های سرپل ذهاب، قصر شیرین و گیلانغرب و روستا‌های اطراف به صورت پراکنده جریان گاز قطع شد که بلافاصله اکیپ‌های امدادی شرکت گاز که از قبل آمادگی لازم را داشتند وارد عمل شدند و گاز مناطق قطع شده، با فاصله زمانی کم وصل شد.

شهبازی تصریح کرد:مواردی در خصوص آسیب دیدگی علمک‌ها گزارش شد، که با سرعت به آن‌ها رسیدگی کردیم و تمهیدات لازم دراین زمینه انجام گرفته است .

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار