مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه عالی دفاع؛
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه عالی دفاع گفت: بسیجی زیر سایه اهل بیت و تحت فرماندهی معظم کل قوا در تمام صحنه‌ها حضور دارد.
کد خبر: ۶۸۴۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵ 27 November 2018

حجت الاسلام دهقان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه عالی دفاع در همایش اقتدار بسیج در شهرستان بافق گفت: بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی طراوت می‌دهد و امروز عزت، اقتدار و سرافرازی ما مرهون تفکر بسیجی است.

حجت الاسلام دهقان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در حوزه نفوذ ادامه داد: از دستاورد‌های انقلاب و اقتدار و عزت کشور مواظبت کنید و خدمت به مردم سرلوحه کار ما باشد و متحد و منسجم باشیم.

وی با بیان اینکه بسیجی در مقابل دشمن احساس ضعف و سستی نمی‌کند و در برابر کفار نفوذ ناپذیر است افزود: بسیجی کسی است که زیر سایه اهل بیت و تحت فرماندهی معظم کل قوا در تمام صحنه‌ها حضور دارد و فقط یک عنصر نظامی نیست بلکه در تمام عرصه‌ها پیش قدم است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه عالی دفاع تصریح کرد:امروز علیرغم دشمنی همه مستکبران وجهانخواران این نظام مقدس روی پای خود ایستاده و با افتخار در حال پیشرفت و سازندگی است.

حجت الاسلام دهقان افزود:ملتی که با فرهنگ بسیجی زندگی می‌کند از تحریم‌های دشمن ترسی ندارد و صحنه را خالی نخواهد
کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز کشور با تفکر بسیجی اداره می‌شود خاطر نشان کرد:اگر امروز همراه ولایت باشیم و از او جدا نشویم و فاصله نگیریم روز به روز اقتدار ما بیشتر می‌شود.

اجرای سرود و دکلمه در وصف بسیجیان از دیگر برنامه‌های این آیین بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار