کارشناس مسوول امور تبلیغات و مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: یارانه شش ماهه دوم سال 93 مطبوعات محلی ایلام به همراه سه ماهه اول سال 94 با هم پرداخت می شود.
کد خبر: ۶۸۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴ 29 July 2015
یونس قیطانی گفت: پیشتر قرار بود یارانه سه ماهه سوم و چهارم سال 93 مطبوعات استان قرار بود اسفند ماه پارسال پرداخت شود.

وی افزود: بر اساس اعلام معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجموعه طلب یارانه مطبوعات محلی استان ایلام در روزهای آینده یکجا پرداخت خواهد شد.

قیطانی از پرداخت یارانه به پایگاه های خبری تحلیلی و اینترنتی استان برای نخستین بار خبر داد و تاکید کرد: این پایگاه ها بر اساس معیارهای وزارت ارشاد رتبه بندی و یارانه نقدی دریافت می کنند.

وی با بیان اینکه هنوز رتبه بندی این پایگاه ها به پایان نرسیده، معیارهای این رتبه بندی را شامل مواردی چون شاخص سازمانی و نیروی انسانی، ترجمه و زبان های دیگر، فرآورده های خبری و چند رسانه ای، اعتبار خبری و شرایط فنی برشمرد.

وی یادآور شد: تعداد پایگاه های خبری تحلیلی مجاز استان ایلام شش پایگاه است که از این تعداد مجوز چهار پایگاه پارسال از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شد.

کارشناس مسوول امور مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: این پایگاه ها با هدف اطلاع رسانی بیشتر فعالیت ها و رخدادهای استان راه اندازی شده و در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و غیره فعالیت دارند.

اکنون 43 نشریه محلی، نمایندگی 64 روزنامه سراسری و 11 خبرگزاری در استان ایلام فعال است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار