مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور-گروه الف- از صبح امروز(24 آبان)به میزبانی شهرستان قصرشیرین استان کرمانشاه آغاز شد.
کد خبر: ۶۸۰۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۵ 15 November 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا؛ این مسابقات با حضور 10 تیم و به مدت دو روز در سالن ورزشی امام حسن مجتبی(ع)قصرشیرین برگزار می‌شود.

محمدحسین محبی رییس هیات کشتی کرمانشاه بابیان اینکه مازندران، کرمانشاه، همدان، تهران، توابع تهران، البرز، لرستان، گلستان، گیلان و خراسان شمالی 10 تیم حاضر در این رقابت ها هستند، افزود: تیم ها در دو گروه پنج تیمی باهم رقابت خواهند کرد.

رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه تصریح کرد: تیم های گیلان، همدان، تهران، مازندران و گلستان تیم های گروه اول و تیم های لرستان، توابع تهران، البرز، کرمانشاه و خراسان شمالی تیم های گروه دوم هستند.

وی بابیان اینکه وزن کشی مسابقات از ساعت 7 تا 9 صبح امروز(پنجشنبه) انجام گرفت، عنوان کرد: شروع مسابقات نیز با رقابت تیم گیلان و همدان و تهران و مازندران خواهد بود.

محبی در خصوص ترکیب تیم کرمانشاه نیز اظهار کرد: خیراله قهرمانی در وزن 61 کیلوگرم، بهزاد بهروزی در وزن 65 کیلوگرم، یزدان ثنایی در وزن 70 کیلوگرم، رضا افضلی در وزن 74 کیلو گرم، محمدجواد حمیدی در وزن 79 کیلوگرم، ساسان بریموندی در وزن 86 کیلوگرم، ارشک محبی در وزن 92 کیلوگرم، جواد نظری در وزن 97 کیلوگرم و یدالله محبی در وزن 125 کیلوگرم تیم کرمانشاه را در این رقابت ها تشکیل می‌دهند.

وی بابیان اینکه کرمانشاه تاکنون فینالیست سه دوره این رقابت‌ها بوده، یادآورشد: هرچند که سه کشتی گیر اصلی کرمانشاه به دلیل مصدومیت در این رقابت ها حضور ندارند، اما امسال در تلاشیم تا به توجه به شرایط میزبانی به مقام نخست رقابت ها دست پیدا کنیم.

محبی یادآورشد: نفرات برتر این رقابت ها علاوه بر کسب سهمیه حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی، مجوز شرکت در جام بین المللی تختی را نیز بدست خواهند آورد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار