استاد حوزه علمیه:
تابناک: استاد حوزه علمیه گفت: مردم جهان منتظر یک تمدن جدید در جهان هستند که این تمدن نوظهور همان امنیت، عدالت و آزادی است و صدای آزادی و عدالت در جهان هستی به گوش می‌رسد.
کد خبر: ۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵ 23 January 2015
 

به گزارش تابناک به نقل از فارس، آیت‌الله محی‌الدین حائری‌شیرازی در آستانه امام‌زاده احمد بن حنفیه اظهار کرد: سران کشورهای غربی در خواب غفلت به سر می‌برند و نمی‌دانند که اسلام حقیقی کار خود را انجام می‌دهد و با بصیرت و عشقی که مردم به دین اسلام دارند موجب پیشروی در جهان است.

وی ادامه داد: حب معرف انسان در جهان است و افرادی که مسلمان واقعی و حقیقی را دوست دارند و مخالف توهین به پیامبر اکرم (ص) هستند مسیحیان و یهودیانی‌اند که حساب آنها از صهیونیست‌ها جداست و چنین توهین‌هایی را نمی‌پذیرند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی گفت: رهبر معظم انقلاب با تدبیر و دوراندیشی خاص خود نامه‌ای به جوانان اروپایی نوشتند و با بیان زیبا و حکیمانه خود آنها را نسبت به آینده آگاه کردند.

وی افزود: با آگاهی جوانان اروپایی آنها در آینده‌ای نزدیک جواب کاریکاتوریست فرانسوی را خواهند داد و از پیامبر اسلام (ص) به خوبی دفاع خواهند کرد.

حائری‌شیرازی در بخش دیگری از صحبت‌های خود ادامه داد: بصیرت مقام والایی دارد و مسلمانان هر روز امتحان صبر و مقاومت را پس می‌دهند و دشمنان با جنگ نرم به جنگ مردم آمده‌اند که تا به حال موفق نبوده و شکست را پذیرفته‌اند.

وی ادامه داد: مردم جهان منتظر یک تمدن جدید در جهان هستند که این تمدن نوظهور همان امنیت، عدالت و آزادی است و صدای آزادی و عدالت در جهان هستی به گوش می‌رسد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :