مسؤول بسیج هنرمندان استان کرمانشاه گفت: برگزاری نمایشگاه خوشنویسی (نی ناله) برای نخستین بار به مناسبت اربعین حسینی(ع) همزمان با ۱0 استان دیگر در کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۴۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۱ 29 October 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،همایون زین‌الدین ، اظهار داشت: نمایشگاه خوشنویسی نی‌ناله به همت سازمان بسیج هنرمندان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه و انجمن خوشنویسی به مناسبت اربعین حسینی در کرمانشاه در حال برگزاری است.

مسؤول بسیج هنرمندان استان کرمانشاه با بیان اینکه این نمایشگاه همزمان در 10 استان دیگر هم در حال برگزار است، افزود: نمایشگاه خوشنویسی نی‌ناله در استان‌های تهران، قزوین، تبریز، فارس، چهارمحال بختیاری، همدان، قم و مازندران باهدف ترویج و تفکر عاشورایی، به تصویر کشیدن تاثیرات عشق خداوند به اهل بیت (ع) در خلوت آثار هنری و پیاده‌روی اربعین در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه بیش از ۴۰ اثر از استان کرمانشاه در معرض دید علاقمندان است، گفت: آثار هنرمندانی چون بنی‌عامریان و مهدی مهرزاد از شهرستان سنقر، اسکندری و هنرمند خردسال کوثر اختیاری از شهرستان هرسین و ... در این نمایشگاه در معرض دید علاقمندان است.

 

زین‌الدین در خصوص زمان و مکان این نمایشگاه، اضافه کرد: نمایشگاه خوشنویسی نی‌ناله در نگارخانه شهر، واقع در چهارراه جوانشیر کرمانشاه به مدت 10 روزاز تار یخ پنجم لغایت 14 آبان‌ماه برای بازدید علاقهمندان و هنرمندان استان کرمانشاه دائر است.

این مسوؤل، از استقبال خوب مردم کرمانشاه از این نمایشگاه تا به امروز خبر داد.

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار