شهردار تبریز درباره قرارداد با شرکت بهینه سازی سوخت بیان کرد؛
شهردار تبریز گفت: در راستای اجرای قرارداد منعقده کلانشهرها با سازمان بهینه سوخت در فاز اول ۷۰ دستگاه واگن به شهرداری تبریز اختصاص می یابد.
کد خبر: ۶۷۴۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴ 29 October 2018

شهردار تبریز در گفتگو با خبرنگاران درباره امضای قرارداد همکاری شهرداری کلانشهرها و شرکت بهینه سازی سوخت گفت: این قرارداد که بین وزارت نفت و شرکت بهینه سازی مصرف سوخت شهرداری های کلانشهرهای کشور امضا شد در راستای کاهش مصرف سوخت و توسعه حمل و نقل عمومی بود. او ادامه داد: این قرارداد با پیگیری شهرداران کلانشهرهای کشور و همراهی وزیر محترم نفت به امضا رسید.

ایرج شهین باهر با بیان اینکه بر مبنای این قرارداد تا پایان سال ۱۴۰۰ دو هزار دستگاه واگن به سیستم حمل و نقل ریلی درون شهری کلانشهرها اضافه می شود، گفت: از این دو هزار دستگاه، ۱۰۰۰ دستگاه اختصاص به شهرداری تهران واگذار می شود و بقیه واگن ها بین کلانشهرهای تبریز، اصفهان، شیراز، اهواز، کرمانشاه، مشهد، کرج و قم اختصاص می یابد.

شهردار تبریز با بیان اینکه به نسبت پیشرفت پروژه قطار شهری، واگن ها بین کلانشهرها تقسیم خواهد شد، تصریح کرد: در فاز اول این قرارداد ۷۰ دستگاه واگن به مترو تبریز اخصاص می یابد. او در پایان خاطرنشان کرد: در مجموعه شهرداری و قطار شهری، پیگیر هستیم تا در سریع ترین زمان ممکن این ۷۰ دستگاه را تحویل بگیریم و در اختیار شهروندان گرامی قرار دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار