دکتر بابایی اقدم با اشاره به افزایش شمار گردشگران ورودی به تبریز پیش بینی کرد: شمار گردشگران ورودی تبریز در روزهای آتی افزایش یابد.
کد خبر: ۶۷۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹ 27 July 2015

عضو شورای شهر تبریز گفت: به دنبال حوادث ناگوار پیش آمده در شمال کشور و از بین رفتن برخی از تاسیسات گردشگری و دسترسی نامناسب به جاذبه های گردشگری در کنار برخورداری استان از آب و هوای خنک، گردشگران این استان و در راس آن کلانشهر تبریز را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب خواهند نمود.

بابایی اقدم با اشاره به وجود جاذبه های مهمی از قبیل بازار تبریز، عمارت شهرداری و پارک ایل گلی تبریز را به عنوان مهمترین مقصد گردشگران استان خواند و گفت: تبریز از دیر باز به عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگری بوده و شهرداری تبریز نیز خدمات بسیاری از جمله حمل و نقل و راهنمای گردشگری رایگان، تهیه محل های اسکان موقت و خدمات بهداشتی در اختیار گردشگران قرار می دهد.

عضو شورای شهر تبریز از مدیران و مسوولان گردشگری تبریز خواست تا با اتخاذ تمهیدات مناسب، تسهیلات لازم برای گردشگران را بوجود آورند تا زمینه ساز تداوم رونق گردشگری منطقه گردیده و ایجاد کننده خاطرات خوب و به یاد ماندنی از تبریز و آذربایجان باشد.

دکتر بابایی اقدم از مردم میهمان نواز آذربایجان نیز خواست تا همچون قبل با میهمان پذیری مناسب خود جلوه ای از فرهنگ و اخلاق و شکوه آذربایجان به میهمانان باشند.

بابایی اقدم در آخر ضمن اشاره به اقدام خوب شهرداری در خرید خانه های قدیمی ثبت شده ملی از اشخاص گفت: این اقدام شهرداری موجب حفظ و مرمت و احیای آثار تاریخی ملی و معماری بومی شده و از تخریب آنها جلوگیری کرده است. همچنین شهرداری با سرمایه گذاری در آثار تاریخی آنها به معرفی آنها به گردشگران نیز نقش مهمی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :