استاندار کرمانشاه گفت:ورودی ها، نماد توسعه یافتگی شهرها هستند .
کد خبر: ۶۷۳۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۲ 29 October 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند در نشست ساماندهی ورودی شرقی شهر (محور بیستون) که با حضور معاون عمرانی استانداري و مدیران حوزه شهری برگزار شد؛ اظهار داشت: میدان های ورودی هر شهر، نماد توسعه یافتگی آن محسوب می شوند و گردشگران بر مبنای وضعیت آن ها، پیرامون شهر، شهردار و شورای شهر آن قضاوت خواهند کرد.

وي ادامه داد: ورودی شرقی کرمانشاه در محور بیستون از مهمترین ورودی های شهر است و گردشگرانی که از جاده تهران وارد می شوند ابتدا با این ورودی روبرو می شوند.

استاندار كرمانشاه بيان داشت: متاسفانه این ورودی بسیار مهم اکنون شرایط مناسبی ندارد و نیازمند یک ساماندهی ویژه است و در گذشته هنگام عبور از این مسیر، به عنوان یک مسافر، احساس می‌کردم نسبت به سال های جنگ تفاوت چندانی نکرده است.

مقام عالي دولت در استان تصريح كرد: قصد داریم در یک فاصله زمانی یک ساله، طرح جامع سامان دهی این مسیر از محدوده استانداری تا میدان امام و در ادامه تا ورودی جدید شهر در ابتدای جاده قدیم، تهیه می شود.

مهندس بازوند افزود: یکی از موضوعات مهم طراحی مبلمان شهری است‌ اما متاسفانه طراحی های بدون مفهوم زیادی در مبلمان شهری کرمانشاه، به چشم می خورند که به منظر عمومی شهر لطمه زده است.

مقام ارشد استان ادامه داد: تلاش می کنیم برای ساماندهی ورودی شرقی شهر، از یک شهرساز و معمار خوش ذوق برای طراحی یک مبلمان خوب با بهره گیری از پیشنه ی فرهنگی تاریخی منطقه استفاده کنیم. به گونه ای که حاصل کار هم نمادی آبرومند برای شهر باشد و هم مردم با آرامش خاطر از فضا و خدمات آن استفاده کنند‌.

وي با بيان اينكه سرپرست شهرداري كرمانشاه تا هفته آینده یک مدیر ویژه برای این پروژه مهم در نظر بگیرد، گفت: میراث فرهنگی نیز در حال تهیه یک طرح مناسب در قالب کریدور گردشگری بیستون_ تاق بستان است که توسط مشاور در حال انجام است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار