کرمانشاه- دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از تخصیص سه میلیارد تومان به مجتمع توانمندسازی بهبودیافتگان اعتیاد در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۶۷۳۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۴ 27 October 2018

به گزارش تابناک به نقل از مهر،علی شمشیری اظهار داشت: هفته گذشته سه میلیارد تومان برای پیگیری راه اندازی اردوگاه توانمندسازی و اشتغالزایی معتادان استان که قرار است در کنگاور راه اندازی شود از سوی امور اجتماعی وزارت کشور تخصیص یافت.

وی با بیان اینکه پس از این تخصیص تمامی هزینه ها برای بازسازی این اردوگاه به منظور توانمندسازی و اشتغال معتادین اعلام می شود، افزود: با راه‌اندازی این اردوگاه بخش عظیمی از کارتن‌خواب ها و معتادان متجاهر استان ساماندهی می شوند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: پیش از این افراد در مراکز ترک اعتیاد خصوصی یا دولتی در بازه زمانی محدود دو، سه تا ۶ ماه نگهداری و بعد به سطح جامعه بازمی گشتند در حالی که از سوی خانواه ها نیز طرد می شدند اما با راه اندازی این اردوگاه می خواهیم خروجی این مراکز را افزایش و توانمندی و بهبود معتادان قرار دهیم.

وی بیان کرد: کارهای خوبی تا پایان امسال در سطح استان انجام می‌شود و به خوبی از تلاش‌های بخش درمان برای ترک اعتیاد معتادان صیانت می شود.

شمشیری با اعلام اینکه ظرفیت اشتغال این اردوگاه ۱۰۰۰ نفر است، افزود: در فاز اول بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ شغل برای معتادان ایجاد می شود.

وی از پای کار آمدن بسیج سازندگی و سپاه برای اسکان خانوادگی معتادین بهبود یافتع خبر داد و افزود: درصدد هستیم افرادی که از نظر اسکان دچار مشکل هستند ساماندهی شوند.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار