نماینده اندیمشک:
نماینده اندیمشک و رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع قتل روزنامه نگار عربستانی برای انحراف افکار عمومی نسبت به شور و اشتیاق میلیون ها مسلمان در ایام اربعین حسینی برجسته شده است.
کد خبر: ۶۷۲۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲ 27 October 2018

فریدون حسنوند در نشست ستاد اربعین حسینی در فرمانداری افزود: مطرح کردن موضوع تحریم ها و حتی حوادث تروریستی برای کمرنگ شدن حضور مردمی در اجتماع بزرگ اربعین حسینی برجسته شده است.
وی بیان کرد: اجتماع بزرگ میلیونها مسلمان در اربعین حسینی، حماسه بزرگ وحدت مسلمین است که موجب واهمه دشمنان اسلام می شود.

نماینده اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان برای کمرنگ کردن این اجتماع بزرگ از هر روشی استفاده می کنند تا مسلمانان را از حضور در این گردهمایی بازدارند.

وی افزود: به رغم همه تبلیغات دشمن، امسال مردم با شور مضاعف و با عشق به حضرت سید الشهدا (ع) پررنگ تر از همیشه در مراسم ایام اربعین حضور دارند.

حسنوند با اشاره به استقبال بسیار خوب از زائران در اندیمشک گفت: این شهرستان در ایام اربعین میزبان صدها هزار زائر کربلای معلی است و باید با توجه به حجم گسترده خدمات رسانی به زائران در اندیمشک، این اعتقاد و شور حسینی به خوبی اطلاع رسانی شود.

وی افزود: موکب های شهرستان اندیمشک شلوغ تر از هر سال پذیرای زائران هستند و امسال بر تعداد زائران کربلای معلی افزوده شده است.

فرماندار شهرستان اندیمشک نیز گفت: روزانه تعداد بسیار زیادی از جمعیت زائران کربلای معلی از شهرستان اندیمشک تردد دارند و بیش از 70 موکب در اندیمشک پذیرای آنها هستند.

پیمان جهانگیری افزود: 9 کمیته تخصصی ستاد اربعین در شهرستان شبانه روز در خدمت زائران کربلای معلی هستند ضمن اینکه 30 مسجد، حسینیه و مصلی و 50 منزل مسکونی مردمی آماده اسکان زائران کربلای معلی هستند.

وی اظهار داشت: عمده زائران خارجی از کشورهای آذربایجان، تاجیکستان، هند، ترکیه، پاکستان، چین و روسیه بوده اند که ازمسیر اندیمشک عازم کربلای معلی شدند.

وی افزود: با توجه به تردد فراوان زائران کربلای معلی از مسیر اندیمشک، خدمات رسانی در سطح شهرستان طی 2 سال اخیر افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: مراسم ویژه اربعین حسینی در مقبره شهدای گمنام همراه با آئین های ویژه معنوی و مذهبی با حضور مردم خداجوی اندیمشک برگزار خواهد شد.

امام جمعه اندیمشک نیز بر ضرورت ارائه خدمات به زائران تاکید کرد و گفت: امسال هم مانند پارسال شاهد شور حسینی بسیار خوبی در سطح شهرستان هستیم.

حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری افزود: همه نگاه ها به سمت ایام اربعین است و دشمن برای کاهش حضور مردم در مراسم سوگواری تلاش می کند.

وی تاکید کرد: همه برای افزایش شور حسینی در مراسم اربعین باید تلاش کنند و مردم هم به صورت خودجوش در این مراسم حضور خواهند داشت.

 

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار