ئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانش از آغاز ثبت‌نام دوره‌های بدون آزمون کارشناسی دانشگاه پیام‌نور خبر داد.
کد خبر: ۶۷۲۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷ 24 October 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،بهمن سعیدی‌پور  از آغاز ثبت‌نام دوره‌های بدون آزمون کارشناسی دانشگاه پیام‌نور خبر داد و افزود: ثبت‌نام در دوره‌های بدون آزمون کارشناسی از 25 مهرماه آغاز شده تا 15 آبان ماه ادامه دارد.

رئیس دانشگاه پیام نور کرمانشاه افزود: در این دوره از داوطلبانی که دارای مدرک دیپلم چهار ساله، پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی (فوق دیپلم) هستند، ثبت‌نام می‌شود.

وی اضافه کرد: اگر داوطلبی به هر کدام از مراکز واحدها مراجعه کند و رشته مورد نظر در آن واحد مرکز ارائه نشده باشد، می‌تواند در سایر مراکز ثبت‌نام کند و امکان جابه‌حایی از همان نیم‌سال نخست امکام‌پذیر است.

سعیدی‌پور تصریح کرد: اگر داوطلبی پس از شرکت در رشته‌ای قصد تغییر رشته داشته باشد این امکان با پاس 12 واحد پس از یک ترم برای وی فراهم می‌شود.

وی ادامه داد: دانشجو در تمامی مراکز واحدهای دانشگاه پیام‌نور در تمامی شهرستان‌ها به صورت حضوری پذیرش می‌شود.

این مسؤول زمان ثبت‌نام دوره‌‌های کارشناسی ارشد طرح فراگیر را از 29 مهرماه تا روز یکشنبه، ششم آبان‌ماه اعلام و بیان کرد: داوطلبان شرکت در این دوره می‌توانند در سایت سازمان سنجش ثبت‌نام کنند.

وی اظهار داشت: این داوطلبان پس از قبولی در دانشگاه پیام نور از همان نیم‌سال نخست با مراجعه به دانشگاه می‌توانند از تسهیلات شهریه 1.4 درصد بهره‌مند شوند.

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار