معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد؛
معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: اقدامات نظارتی و تأمینی لازم در راستای مشکلات و کمبود‌ها انجام‌ شده است و شرایط بازار استان در وضعیت بهتری قرار گرفته است.
کد خبر: ۶۷۲۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸ 24 October 2018

علی افشار پور معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: این سازمان برای بازگشت ثبات به بازار اهتمام ویژه‌ای دارد و خوشبختانه اقدامات نظارتی و تأمینی لازم در راستای مشکلات و کمبود‌ها انجام‌ شده است و شرایط بازار استان ساماندهی و نسبت به گذشته در وضعیت بهتری قرار گرفته است.

افشار پور با بیان اینکه خوشبختانه ذخایر و موجودی در حد کافی در کل کشور وجود دارد افزود: در استان یزد نیز در حال حاضر ۱۰۰ تن گوشت منجمد وارداتی و ۸۰۰ تن مرغ همچنین چهار هزار تن برنج و ۱۲ هزار تن شکر در انبار غله استان ذخیره‌ شده و حداقل به‌اندازه شش ماه آرد مورد نیاز استان در سیلو ها وجود دارد.

۲۵ کالای اساسی و ضروری با ارز دولتی وارد کشورمی شود
معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: دولت پیگیری‌های خوبی در رابطه با کالا‌های اساسی در دستور کارخود دارد و درصدد است تا ۲۵ کالای اساسی و ضروری را با ارز دولتی وارد کشور کند.

وی با اشاره به تدابیر اندیشیده شده برای تأمین لاستیک مورد نیاز رانندگان استان یزد افزود: لاستیک تنها کالایی است که در حال حاضر در سطح کشور در سیستم وزارت صنعت، معدن و تجارت به‌ صورت حواله‌ای در حال توزیع است و حداقل ماهیانه دو هزار حلقه لاستیک در استان توزیع می‌شود حدود چهار ماه است که در حال توزیع لاستیک در استان هستیم و شش هزار و ۵۰۰ حلقه لاستیک در سه‌ ماهه گذشته در استان توزیع‌شده است.

افشار پور گفت: با توجه به وضعیت حاکم بر کشور تا حدودی در رابطه با تأمین لاستیک به‌ خصوص خورو های سنگین در سطح کشور، مشکلاتی ایجاد شده است که با توجه به پیگیری‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت و دولت این مشکلات در حال رفع شدن است.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: در حال حاضر شرایط بازار لاستیک نسبت به گذشته ساماندهی شده و در وضعیت بهتری قرار گرفته است در این راستا مکاتبات متعددی با امضای استاندار انجام‌ شده و جلسات متعددی برگزار شده که این اقدامات خیلی تاثیر دارد کما اینکه استان یکسری واردات مستقیم دارد که با ورود این کالا‌ها قطعاً خیلی از مشکلات در زمینه لاستیک تا ظرف دو تا سه ماه آینده حل می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار