کد خبر: ۶۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۷ 22 February 2015
معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار البرز بر توسعه امور زیربنایی و تولیدی در البرز تأکید کرد و گفت: اجرای شناسنامه سلامت الکترونیک در البرز آغاز می‌شود.
به گزارش فارس ذبیح الله قائمی در شورای برنامه‌ریزی استان البرز اظهار کرد: استان البرز برای توسعه و پیشرفت بیشتر نیازمند ارتقای امور زیربنایی و تولیدی است.
معاون استاندار البرز خاطرنشان کرد: توسعه امور زیربنایی باید به گونه‌ای باشد که تمامی شهرستان‌ها و مناطق استان البرز از خدمات یکسانی بهره‌مند شوند و محرومیت‌ها و دغدغه‌های مردم در امور مختلف برطرف شود.
قائمی بیان داشت: استان البرز با کمبودهایی در حوزه‌های مختلف رو‌به‌رو است که باید با تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم مسیر تحولات اساسی در استان البرز طی شود.
وی تأکید کرد: از دیگر امور زیربنایی که باید به آن توجه کرد،‌ احداث مجموعه‌های ورزشی، احداث گلخانه و ... است که باید تدابیر لازم برای احداث این مهم اندیشیده شود.
قائمی در بخشی دیگر از سخنان خود بر طرح تحول سلامت و ارتقای وضعیت سلامت در استان تأکید کرد و گفت: تکمیل 8 خانه بهداشت روستایی از مهم‌ترین اقدامات در این حوزه است.
وی در ادامه سخنان خود به اجرایی شدن طرح شناسنامه الکترونیک در استان البرز اشاره کرد و افزود: در این راستا تاکنون 950 هزار نفر شناسایی شده‌اند که بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده روز 26 اسفند ماه با حضور وزیر بهداشت این طرح در البرز کلید خواهد خورد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار