مدیر امور آبفای جوانرود از راه‌اندازی مجدد ایستگاه پمپاژ آب شرب این شهرستان با پیگیری مسؤولان مربوطه خبر داد.
کد خبر: ۶۷۱۲۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۹ 22 October 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،علی رحمانی گفت: ایستگاه پمپاژ آب شرب جوانرود با پیگیری مسؤولان مربوطه این شهرستان مجدداً راه اندازی شده است.

مدیر امور آبفای جوانرود با اشاره به اینکه تابلوهای برق تأسیسات ایستگاه پمپاژ چشمه کاوات (منبع آب شرب جوانرود) که بر اثر بارش شدید باران همراه با رعد و برق شدید، دچار خسارات و آسیب شده بود، گفت: این ایستگاه بدون قطعی آب و یا وقفه کادر تخصصی شرکت، مجدداً راه اندازی و با تلاش شبانه‌روزی پرسنل آبفا این شهرستان وارد مدار بهره برداری شده است.

این مسؤول به ضمن قدردانی از فرماندار شهرستان جوانرود بابت دغدغه و پیگیرهای مکرر در راستای تسریع در راه اندازی مجدد و پیشگیری از هرگونه کمبود آب در این منطقه، یادآور شد:‌ شرایط تسریع در راه‌اندازی آن فراهم شد، همچنین سه عدد تابلو برق به طور کامل سرویس و تعویض لوازم آن نیز انجام گرفت.

وی تاسیسات برقی ایستگاه پمپاژ را نیازمند بازنگری دانست و بیان کرد: به منظور جلوگیری از تکرار احتمالی رویداد و نیز تجهیز کامل ایستگاه پمپاژ از نظر ایمنی، با تامین منابع مالی، عملیات اجرایی در دست اقدام قرار می‌گیرد.

مدیر امور آبفای جوانرود اظهار داشت: تاسیسات مکانیکی ایستگاه پمپاژ، با توجه به فرسودگی و بالا بودن هزینه نگهداری آن نیمه دوم سال جاری، از مدار بهره برداری خارج و به صورت اساسی بهسازی شده است.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار