فرماندار شهرستان خلخال گفت: به منظور تبدیل شدن روستای اندبیل خلخال به روستای هدف گردشگری 850 میلیون تومان به این روستا اختصاص یافت.
کد خبر: ۶۷۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴ 27 July 2015
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی نظری شیح احمد صبح امروز در بازدید از عملیات اجرایی بنیاد مسکن شهرستان خلخال در روستای اندبیل خلخال اظهار داشت: روستای اندبیل یکی از روستاهای هدف گردشگری در مسیر تفرجگاه اندبیل بوده و توسعه این روستا برای توسعه گردشگری الزامی است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان خلخال در کنار استعدادهای طبیعی و خدادادی دارای روستاهای هدف‌ گردشگری است، خواستار تسریع در ساخت و سازها در معابر و کوچه‌ها و خیابان‌های اندبیل و مناسب‌سازی این روستا برای حضور گردشگران شد.

فرماندار شهرستان خلخال از تخصیص 850 میلیون تومان اعتبار برای روستای اندبیل و تبدیل این روستا به روستای نمونه گردشگری خبر داد و گفت: بنیاد مسکن شهرستان خلخال در حال اجرای پروژه در این روستا است.

نظری شیخ احمد از پیمانکار پروژه و ناظر پروژه خواست تا با توجه به کوتاه بودن فصل کاری در شهرستان خلخال ضمن تسریع در اجرای پروژه با رعایت تمام نکات فنی و استفاده از مسائل بومی پروژه را به اتمام برساند.

این مسئول به حضور خیل عظیم گردشگران در هفته گذشته در شهرستان خلخال اشاره کرد و یادآور شد: شهرستان خلخال استعداد گردشگری فراوان داشته و باید زیرساخت‌ها برای حضور مردم و گردشگر از سراسر کشور در این منطقه تقویت شود.

رئیس ستاد تسهیلات سفر شهرستان خلخال پیگیری پروژه‌های گردشگری شهرستان خلخال را یکی از مهمترین وظایف این ستاد دانست و عنوان کرد: سامان‌بخشی به اقامت‌گاه‌ها، توجه به زیرساخت‌ها و فراهم‌آوری بستر‌هایی برای آرامش و حضور مسافران در شهرستان مهم بوده و تلاش خواهیم کرد که این رویه همچنان با سرعت پیش برود.

نظری شیخ احمد افزود: جاده زیبای خلخال به اسالم، تفرجگاه ازناو، دامنه‌های زیبای آق‌داغ، سواحل قزل‌اوزن، گردنه الماس، جاده‌های زیبای شاهرود، امامزاده‌های شهرستان خلخال و سایر مراکز گردشگری را در کنار‌‌‌ آب و هوای مطبوع و سالم مناسب برای حضور گردشگران از سراسر کشور دانست.

وی تصریح کرد: این یک حقیقت است که همزمان در فاصله چند کیلومتر جنگل، مرتع، ‌کوهستان و زیبایی‌های بی نظیر را به نظاره نشست و این زیبایی‌ها در مجموع در خلخال وجود دارد.

فرماندار شهرستان خلخال در خصوص روستای اندبیل به اجرای طرح فاضلاب روستایی اشاره کرد و گفت: روستای اندبیل در سطح کشور دومین روستا بوده که شاهد اجرای این طرح است و تلاش خواهیم کرد که تا فرارسیدن فصل سرما این پروژه همچنان با قوت پیشرفت داشته باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار