استاندار كرمانشاه گفت: با تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته، بیمارستان صحرایی ثلاث باباجانی در آبان ماه افتتاح می شود.
کد خبر: ۶۶۹۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲ 18 October 2018

يه گزارش تابناک به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند در نشست ستاد هماهنگی بازسازی مناطق زلزله‌زده استان با بيان اينكه بیمارستان سرپل ذهاب در سالگرد زلزله آبان ماه آماده بهره‌برداری است، اظهار داشت: عملیات اجرایی احداث بیمارستان ۹۶ تختخوابی اسلام آباد غرب با همت خیرین آغاز شده است و پس از ساخت، وزارت بهداشت کار تجهیز آن را انجام خواهد داد.

مقام عالي دولت در استان ادامه داد: به دستور رییس جمهور برای کودکانی که در زلزله آبان ماه گذشته هم پدر و هم مادر خود را از دست دادند‌ و فاقد منزل مسکونی بودند، برای آنها با هزینه دولت خانه ساخته و تحویل آنها می شود.

وي گفت: حدود ۱۹۰ میلیاردتومان برای زیرساختهای زلزله در خزانه پول داریم. اما دستگاهها فقط ۲۶ میلیارد آن را جذب کرده اند.فردا هم ۱۰۰ میلیارد‌تومان دیگر واریز میشود.

مهندس بازوند تاكيد كرد: دستگاه های اجرایی گزارش کامل اقدامات خود در زمینه زلزله را از آغاز تاکنون تا چهارشنبه هفته آینده به معاون عمرانی استانداری ارائه کنند.

وي بيان داشت: سالگرد زلزله نزدیک است و افکار عمومی کشور، وضعیت هموطنان زلزله‌زده خود را با دقت و‌ حساسیت رصد و پیگیری می کنند لذا مدیران باید وقت بیشتری برای به نتیجه رساندن برنامه ها اختصاص دهند و جمعه همین هفته برای بررسی میدانی آخرین وضعیت، به مناطق زلزله‌زده می رویم.‌اگر مدیری در قبال وظایف خود قصور کرده باشد حتما برخورد می کنيم.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار