حسین خدرویسی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت:در پنج ماهه امسال دو میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان به صندوق های صدقات واریز کردند که این میزان صدقه به منظور کمک به تحصیل، ازدواج، درمان، خانه دار شدن و رفع دیگر مشکلات پیش روی نیازمندان هزینه شده است.
کد خبر: ۶۶۵۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳ 09 October 2018

حسین خدرویسی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:این میزان صدقات از ۱۹۷ هزار و ۵۸۵ صندوق صدقات بزرگ، متوسط و کوچک خانگی در استان جمع آوری شده است.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون حدود ۱۹۱ هزار مشترک صندوق های صدقات خانگی در استان داریم که بیش از ۷۰ درصد از صدقات جمع آوری شده در سال جاری از سوی این مشترکین پرداخت شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه اظهار داشت:۷۱۷ میلیون تومان از صدقات جمع آوری شده در پنج ماهه سال ۹۷ به منظور تعمیر،خرید و ساخت منازل شهری و روستایی، ۲۳۳ میلیون تومان برای ارائه خدمات تحصیلی و فرهنگی به دانش آموزان، دانشجویان و طلاب،۱۵۲ میلیون تومان نیز جهت اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی و سیاحتی هزینه شده است.

خدرویسی تصریح کرد:۳۷۰ میلیون تومان از صدقات مردم کرمانشاه به پرداخت کمک های بلاعوض به نیازمندان، ۳۱۲ میلیون تومان برای ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به افراد تحت حمایت، ۳۹۵ میلیون تومان تومان به منظور کمک به ازدواج جوانان نیازمند و ۲۴۲ میلیون تومان به ارائه خدمات حمایتی به نیازمندان شناسایی شده در مراکز نیکوکاری اختصاص داده شده است.

وی افزود: ۳۴۰ میلیون تومان دیگر از صدقات مردمی جمع آوری شده در پنج ماهه امسال به منظور کمک به تامین معیشت نیازمندان، ارائه آموزش های فنی و حرفه ای، ارائه خدمات مشاوره ای و حقوقی و برگزاری دوره های آموزشی در کانون های فرهنگی و مجتمع های شبانه روزی هزینه شده است.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار