رئیس اداره تحقیق دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:میانگین مصرف دارو در نسخه ها برای بیماران در استان سه قلم است که نزدیک به میانگین کشوری هستیم و برای رسیدن به میانگین جهانی باید تلاش کنیم.
کد خبر: ۶۶۳۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰ 03 October 2018

به گزارش خبرنگار تابناک وریا رحیمی در جمع خبرنگاران افزود: تهیه و تدارک دارو بر اساس نیازمندی های استان در دستور کار قرار دارد .

وی خاطر نشان کرد:حفظ ایمنی داروها از سال قبل در دستور کار این سازمان قرار گرفته و از اول امسال عملیاتی شد و در بحث اصلاح ساختار فضاهای فیزیکی مرتبط با مراقبت های دارویی در تمام بیمارستانها صورت گرفت.

رئیس اداره تحقیق، توسعه و آموزش‌های مردمی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه اظهار داشت:اصلاح ساختار فیزیکی در قصر شیرین با توجه به مرزی بودن و در مسیر عتبات عالیات قرار گرفتن در اولویت قرار دارد و تا قبل از اربعین باید به بهره برداری برسد.

رحیمی تصریح کرد:شماره تلفن سامانه ۱۹۰جهت ارائه خدماتی در زمینه داروها، کمبودها و نحوه مصرف داروها از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ آماده پاسخگویی به سوالات مردم است و مردم می توانند هرگونه تخلف داروخانه ها را در خصوص گرانفروشی دارو با این شماره در میان بگذارند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار