مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در خصوص سهمیه طرح کارورزی دانش‌آموختگان دانشگاهی استان، گفت: سهمیه این طرح برای ستان 7 هزار و 425 نفر است که تاکنون 472 نفر جذب شده‌اند.
کد خبر: ۶۶۲۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹ 02 October 2018

به گزارش تابناک،حسن عزیزی اظهار داشت: از سهمیه 176 میلیارد تومانی تسهیلات اشتغالزایی روستایی تا به امروز 76 درصد با فرصت شغلی 2 هزار و 659 نفر را جذب کرده‌ایم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه ادامه داد: جدا از اعتبار ذکر شده، 300 میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال در مناطق زلزله‌زده و 2 بخش کوزران و ماهیدشت اختصاص یافته که حدود 24 درصد از آن جذب شده است.

وی در خصوص سهمیه طرح کارورزی دانش‌آموختگان دانشگاهی استان، گفت: سهمیه این طرح برای استان 7 هزار و 425 نفر است که تاکنون 472 نفر جذب شده‌اند.

وی با تشریح وضعیت سامانه کارا سرعت جذب آن را کند دانست و تصریح کرد: بین اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت، اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان جهاد کشاورزی و سایر دستگاه‌های اجرایی استان تقسیم کاری بدین منظور صورت گرفته تا با رصد هفتگی در این زمینه، طی 6 ماه آینده به رشد مطلوبی برسیم.

عزیزی به ثبت مراحل ثبت‌نام افراد متقاضی در این سامانه تا تایید نهایی برای پرداخت تسهیلات اشاره و بیان کرد: افراد ثبت‌نام شونده بیشتر در بخش‌های کشاورزی، صنعت، خدمات و فناوری است.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار