معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه از اصلاح ۴۰ نقطه دارای آب گرفتگی در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۶۶۲۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶ 02 October 2018

به گزارش تابناک ؛امیر رحیمی اظهار داشت: با قرارگیری در آستانه فصل سرما لایروبی رودخانه و جوی های سطح شهر در دست اقدام قرار گرفته به گونه ای که از مسیر آبشوران در سراب قنبر به سمت پل چوبی و آزادگان به سمت فردوسی لایروبی در حال انجام است.

وی افزود: تاکنون بیش از چهار و نیم کیلومتر از آبشوران در خیابان دلگشا به سمت پل چوبی لایروبی شده و ۱۴ کیلومتر دیگر از پروژه دفع آبهای سطحی که در محدوده رودخانه قره سو تا تنگ کنشت، چم بشیر و کیهان شهر است در دست اقدام قرار گرفته است.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه سال گذشته ۷۰ نقطه دارای مشکل آب گرفتگی در کرمانشاه شناسایی شده گفت: امسال با اقداماتی نظیر جدول کشی و کانال کشی و لوله گذاری درصدد اصلاح حدود ۴۰ نقطه از این تعداد هستیم.

وی عنوان کرد: با انجام اقدامات مذکور آب های سطحی به سمت آبشوران و قره سو هدایت خواهد شد.

رحیمی با اعلام اینکه دفع آبهای سطحی در مناطق هشت گانه کرمانشاه در دست اقدام است بیان کرد: مشکل آب گرفتکی عمدتا در مناطق ۲، پنج، ۶ و هفت شهرداری کرمانشاه دیده می شود بر همین مبنا بیشتر مرکز توجه هستند.

وی با بیان اینکه این اقدامات کوتاه مدت هستند عنوان کرد: شهرداری کرمانشاه طرح مطالعاتی ساماندهی آب های سطحی را در ۲ فاز در دستور کار قرار داده است تا در بلند مدت نیز شاهد حل این مشکل باشیم.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه با برشمردن مشکلات ناشی از آب گرفتگی نظیر اخلال در آمد و شد خواستار مشارکت بیشتر مردم در پرهیز از انداختن زباله در مسیرهای روان آبها، جوی ها و رودخانه ها شد.



منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار