فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه دولت تدبیر و امید سفره پولی برای اشتغالزایی پهن کرده، گفت: نباید اجازه بدهیم یک ریال از این تسهیلات از دست برود.
کد خبر: ۶۶۲۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸ 01 October 2018

به گزارش تابناک فضل‌الله رنجبر در کارگروه اشتغال شهرستان کرمانشاه که امروز (9 مهر) برگزار شد از اشتغال به عنوان مهمترین دغدغه مسئولین یاد کرد و گفت: اگرچه همه درباره لزوم اشتغال شعار می‌دهیم، اما باید ایجاد کار برای جوانان را سرلوحه همه کارهایمان قرار دهیم.

وی حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری را یکی از مهمترین راه‌های اشتغالزایی دانست و افزود: باید در کنار سرمایه‌گذاران باشیم.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه زمانی برای ایجاد شغل دغدغه پول داشتیم، یادآوری کرد: امروز دولت تدبیر و امید سفره پولی برای ایجاد اشتغال آن هم با سود کم را پهن کرده است.

رنجبر با بیان اینکه نباید اجازه دهیم این تسهیلات دیر جذب شود، عنوان کرد: از دست دادن یک ریال از این پول‌ها در این شرایط بد اقتصادی حیف است.

وی از ظرفیت خوبی که در حوزه تسهیلات اشتغال پایدار روستایی برای کرمانشاه در نظر گرفته شده هم یاد کرد و افزود: برای دو بخش زلزله‌زده کوزران و ماهیدشت هم تسهیلات خوبی با شرایط آسان داریم که نباید آن را از دست بدهیم.

فرماندار کرمانشاه با انتقاد از اینکه در بخش تسهیلات اشتغال پایدار روستایی از 212 طرح معرفی شده به بانک تاکنون تنها به 12 طرح پرداخت تسهیلات شده، خاطرنشان کرد: مدیرانی که در زمینه معرفی طرح‌ها و جذب تسهیلات کم‌کاری کنند را معرفی خواهم کرد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار