مدیرکل آموزش و پرورش تأکید کرد:
مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به ضرورت توجه به نشاط و شادابی در مدارس،‌گفت: نگاه نادرست به انجام تکالیف دانش‌آموزان شادابی را از آنها می‌گیرد.
کد خبر: ۶۶۱۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴ 30 September 2018

«عباسعلی دانافر» در مراسم شكوه دانش ويژه بازگشايي كلاس‌هاي سواد‌آموزي استان اجرایی شدن سند تحول بنیادین را یکی از اهداف مهم آموزش و پرورش دانست و اظهار کرد: برای محقق شدن اهداف سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش استان نیازمند همراهی و همدلی معلمان، مدیران و مسئولین هستیم .

وی به کسب مهارت در کنار کسب علم اشاره کرد و افزود: توجه به نشاط و شادابی در مدارس ضروری است و نگاه نادرست به انجام تکالیف دانش آموزان شادابی را از آنها می‌گیرد .

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در ادامه خواستار برقراری عدالت آموزشی و ریشه کن شدن بیسوادی شد و سواد آموزی را سرمایه گذاری بلند مدت دانست و گفت: وضعیت سوادآموزی استان بسیار مطلوب است.

«مرات امین الرعایا» معاون سوادآموزی استان نیز در این مراسم با اشاره به آمار سرشماری سال 1395 در موضوع سواد آموزی، تصریح کرد: استان یزد یکی از چهار استان برتر کشور در آموزش سواد و باسوادی است که این مهم در نتیجه توجه مردم استان به اهمیت علم و علم آموزی و جدیت دستگاه‌ها در ریشه‌کنی بی‌سوادی می‌باشد .

وی در پایان با اشاره به این‌که کسب مهارت در سوادآموزی از اهمیت بسزایی برخوردار است،‌ ادامه داد: کسب رتبه شایسته تقدیر توسط آموزش دهندگان در کشور نتیجه زحمات آموزش دهندگان استان می‌باشد .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار