رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از صدور اخطاریه پلمپ برای ۱۶ سوئیت غیرمجاز گردشگری در شهر کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۶۶۱۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹ 29 September 2018

به گزارش تابناک،رضا رستمی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه ، گفت : به دنبال وصول اخبار و اطلاعاتي مبني بر اينکه تعدادي از مالکان منازل درمناطق حاشيه آثار باستاني طاقبستان اقدام به راه اندازي سوئيت هايي دربخشي از ملک شخصي خود کرده و آن ها را به مسافران اجاره می دهند، موضوع در دست بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات بعمل آمده و پس از استعلام از اداره کل میراث فرهنگی استان مشخص شد این افراد بدون هیچ مجوزی به صورت غیرمجاز اقدام به راه اندازی سوئیت اجاره ای کرده و آن ها را در اختیار مسافران قرار می دهند.

سرهنگ رستمی ادامه داد: اداره نظارت بر اماکن عمومي پليس اطلاعات و امنیت عمومی کرمانشاه نیز با توجه به احتمال بروز مشکلات امنيتي و اخلاقي در اين منازل پس از محرز شدن تخلف به مووضع ورود پیدا کرد.

این مقام انتظامی در پایان گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی همراه با نمايندگان سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري و اتحاديه صنف هتلداران برای 16 سوئيت و مکان غير مجاز شناسایی شده اخطاریه پلمپ صادر کرد.

وی گفت: این امکان در صورتی که ظرف مدت تعیین شده نتوانند مجوزهای لازم را کسب کنند پلمپ می شوند .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار