نماینده مردم شوش در مجلس:
نماینده مردم شوش در مجلس گفت: وزیر بهداشت فردا با سفر به این شهرستان از امکانات درمانی و روند پیشرفت زیر ساخت های طرح تحول نظام سلامت در شهرستان شوش دیدن می کند.
کد خبر: ۶۶۰۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹ 26 September 2018

سید راضی نوری به سفر وزیر بهداشت به استان خوزستان اشاره و اظهار کرد: در قالب طرح تحول نظام سلامت زیر ساخت های بهداشت و درمان شهرستان پیشرفت خوبی داشته است.

وی افزود: ساخت هشت مرکز بهداشت، ارتقای تجهیزات بیمارستان نظام مافی، احداث زایشگاه، کلینینک ویژه و ۳۱خانه بهداشت از جمله زیر ساخت های بهداشتی در این شهرستان بوده است.

نماینده مردم شوش تاکید کرد: تجهیز و تامین نیروی انسانی مراکز و خانه های بهداشت از جمله مطالبات حوزه بهداشت و درمان شهرستان شوش است.

وی با بیان اینکه فاز دوم بیمارستان ۱۶۴ تختخوابی شهدای گمنام بدون وقفه در حال انجام است، گفت: توسعه و تکمیل این بیمارستان و افزایش ۴۰تختخواب به سرانه بیمارستان نظام مافی در اولویت برنامه ریزی بهداشت ودرمان قرار دارد.

نوری از پیگیری و آمادگی کلنگ زنی بیمارستان در شهر الوان بخش شاوور شهرستان شوش خبر داد و گفت: به زودی کلنگ احداث بیمارستان در شهر الوان به زمین زده خواهد شد.

وی، عمده مشکلات حوزه درمان شهرستان شوش را کمبود متخصص عنوان کرد و گفت: کمبود متخصص در بیمارستان تروما و ترانزیت نظام مافی از عمده مشکلات حوزه درمان شهرستان شوش است که امیدواریم با تکمیل و تجهیز بیمارستان شهدای گمنام شوش این مشکل نیز مرتفع شود.

 

منبع: مهر

برچسب ها: شوش ، وزارت بهداشت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار