فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) و بسیجیان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۶۵۴۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳ 13 September 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا منطقه کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی امروز(22 شهریور) با اشاره به برگزاری این رزمایش در تاریخ 26 شهریور، اظهار کرد: 40 گردان از گردان های بیت المقدس و کوثر استان در رزمایش حضور خواهند داشت.

وی هدف از برگزاری این رزمایش را امیدآفرینی، روحیه بخشی، خدمت رسانی به مناطق محروم و انسجام بسیجیان به عنوان ارکان امنیت مردم پایه عنوان کرد.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) تصریح کرد: همزمان با این رزمایش گروهای جهادی با اعزام به مناطق محروم استان خصوصا حاشیه شهرها، درحوزه های عمرانی، بهداشتی، درمانی و فرهنگی ارائه خدمت می کنند.

وی در ادامه دفاع مقدس را معجزه ای الهی خواند که ملت ایران را به اوج قدرت و عزت در دنیا رساند و افزود: امسال رویکرد و شعار محوری هفته دفاع مقدس "ماتوانستیم" خواهدبود.

وی با بیان اینکه خودباوری ملت ایران در دفاع مقدس باعث شد تا امروز بتوانند به همه قله های افتخار و پیروزی در تمام عرصه ها دست پیدا کنند، عنوان کرد: در جنگ تحمیلی ایران کشوری تنها بود که با خودباوری درمقابل دنیای استکبار ایستاد، مرعوب نشد و نترسید.

ریحانی به تقارن هفته دفاع مقدس با تاسوعا و عاشورای حسینی اشاره کرد وگفت: عزت و پیروزی ایران در دفاع مقدس براساس این فرهنگ عاشورایی بود که امروز ما را سربلند نگه داشته است.

وی اضافه کرد: دفاع مقدس فرهنگ مقاومت، روحیه شهادت طلبی و ایثار را بین مردم ایران نهادینه کرد.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه همچنین به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس درکرمانشاه پرداخت و تصریح کرد: نواختن زنگ مقاومت در مدارس، رزمایش افلاکیان در پادگان توحید، رژه سراسری نیروهای مسلح، دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و نیز غبارروبی مزار شهدا از جمله این برنامه ها است.

وی به دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف نظامی، پزشکی، عمرانی، هسته ای و ... اشاره کرد و گفت: دستاوردهای زیادی طی این سالها داشته ایم که باید همه آنها را برای مردم تببین کنیم.

ریحانی باتاکید براینکه قدرت اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران پایگاه مشروع مردمی و پشتیبانی مردم است، خاطرنشان کرد: هرچند مردم از برخی از سوء مدیریت ها در مباحث اقتصادی و مرعوب شدن ها و تصمیم گیری های نابجا ناراحت هستند، اما نشان داده اند که در پشتیبانی از اصول نظام، انقلاب و ولایتمداری کوتاه نخواهند آمد.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار