استاندار فارس، با اشاره به خدمات ارزنده و فراوان دولت و مجموعه نظام گفت: در کنار بیان تنگناها و مشکلات، باید این خدمات را هم بیان کنیم و به اطلاع مردم برسانیم.
کد خبر: ۶۵۳۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 11 September 2018

تابناک فارس به نقل از ایرنا: اسماعیل تبادار، در نشست شورای اداری شهرستان نی ریز که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، افزود: ما منکر وجود مشکلات نیستیم اما در همین فضایی که کشور با فشارها و تهدیدهای بسیار از سوی دشمنان و بدخواهان مواجه هست، روند خدمت متوقف نشده و خدمات رسانی و فعالیت های عمرانی همچنان ادامه دارد.
وی بیان داشت: در همین شهرستان نی ریز، ظرف مدتی که به این سمت منصوب شدم، شاهد اجرای طرح های بزرگ و قابل توجهی مانند مجتمع فولاد با اعتباری در حدود 350 میلیارد تومان بوده ایم و بر این باوریم که این مجموعه صنعتی می تواند یک گلگهر دیگر در منطقه نی ریز باشد.
استاندار فارس افزود: پروژه دیگر سد چشمه عاشق نی ریز است که 100میلیارد تومان سرمایه گذاری در آن انجام شده و باید بکوشیم که عملیات انتقال آب آن برای تامین آب آشامیدنی و احیای صنعت به سرانجام برسد.
تبادار افزود: پروژه دیگر کارخانه سیمان نی ریز است که 450 میلیارد تومان سرمایه گذاری در آن صورت گرفته و تقریبا به اتمام رسیده است.
وی گفت: همه این اقدامات فرصت هایی است برای عمران و آبادی این استان و امیدواریم روز به روز شاهد پیشرفت های بیشتر و رفع مشکلات موجود باشیم.
استاندار فارس، این استان را سرشار از ظرفیت و استعداد دانست و اظهار داشت: در کنار تلاش مجموعه های دولتی، اعتقاد بسیاری به ظرفیت های مردمی و بخش خصوصی دارم و معتقدم با کمک بخش خصوصی می توان کارهای بزرگی را به سرانجام رساند.
او افزود: این انقلاب از ابتدا بحران های بسیاری را با یاری خداوند، همت مردم و خون پاک شهدا پشت سر گذاشته و بی شک این مقطع را نیز با سربلندی پشت سر خواهیم گذاشت اما این مهم مستلزم این است که همگان کمک کنند.
تبادار افزود: به رغم همه مشکلات و تنگناها، امید بسیاری به استان فارس دارم چرا که در مقایسه با سال های گذشته از میزان بیکاری کاسته شده، فضای کسب و کار ارتقا یافته و گردشگری رونق پیدا کرده و همه اینها پیام رسان حرکت های رو به جلو و امید به آینده است.
شهرستان نی ریز در فاصله 192کیلومتری شرق شیراز قرار دارد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در آغاز سفری سه روزه به استان فارس، عصر یکشنبه با استقبال استاندار وارد شیراز شد. لاریجانی در دومین روز سفر به استان فارس در حالی که از سوی استاندار همراهی می شد، با حضور در گلزار شهدای استهبان به مقام والای شهیدان ادای احترام کرد و به زیارت امامزاده پیرمراد این شهر رفت. وی سپس در جلسه شورای اداری و آیین تجلیل از حافظان کل قرآن کریم در استهبان شرکت کرد.
وی به نی ریز در شرق فارس رفت و از طرح فولاد غدیر و همچنین نمایشگاه آثار هنرمندان این شهرستان بازدید کرد. رئیس مجلس سه شنبه میهمان مردم شهرستان لارستان در جنوب استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار