حمدرضا مروارید روز پنجشنبه در آیین چهارمین سالگرد شادت شهید داریوش رضایی نژاد و یادواره گرامیداشت210 شهید شهرستان آبدانان اظهار کرد: شهید رضایی نژاد با استمداد از معارف قرآن و تحمل مشقات زیاد به مدارج عالیه علم و دانایی رسید
کد خبر: ۶۵۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶ 23 July 2015
به گزارش تابناک ایلام، محمدرضا مروارید روز پنجشنبه در آیین چهارمین سالگرد شادت شهید داریوش رضایی نژاد و یادواره گرامیداشت210 شهید شهرستان آبدانان اظهار کرد: شهید رضایی نژاد با استمداد از معارف قرآن و تحمل مشقات زیاد به مدارج عالیه علم و دانایی رسید و با ابتکار و خلاقیت خود زمینه توانمندی جمهوری اسلامی در موضوع انرژی صلح آمیز هسته ای را محیا کرد.

به گفته وی، شهادت این شهید بزرگوار فضای کشور را تحت تاثیر قرار داد و عزم جوانان را برای کسب علم، دانش و خدمت به ایران اسلامی دو چندان کرد.

استاندار ایلام تاکید کرد: منافقان و مخالفان عزت ایران اسلامی با به شهادت رساندن دانشمندان هسته ای، اوج خباثت و وطن فروشی خود را به نمایش گذاشتند.

مروارید همچنین با تجلیل از شهید علی جرایه کم سن و سال ترین شهید دفاع مقدس یادآور شد: فرهنگ شهادت و منش ایثار گری ملت شهید پرور ایران بویژه صبر و شکیبایی خانواده های معظم شهدا فرهنگ والای ایثار و از خودگذشتگی را به جهانیان صادر کرده است.

وی نقش فرهنگ ایثار و شجاعت در پاسداری از کیان کشور و دستاورهای انقلاب اسلامی را در سایه همدلی و همزبانی ملت و دولت دانست و گفت: این همدلی و همزبانی در جریان مذاکرات هسته ای تجلی یافت تا قدرت های بزرگ جهان را به پذیرش حق مسلم ایران مجبور کند.

استاندار ایلام ادامه داد: دانش هسته ای یکی از نیازهای ضروری کشور است که به برکت خون مطهر شهدا و پایداری و شکیبایی ملت بدست آمده و وظیفه همه ما پاسداری از این دستاورد مهم و مقدس است.

وی با تقدیر از حمایت مردم از مذاکرات هسته ای اظهار کرد: هدایت ها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و تدبیر و تلاش ریاست جمهوری و دانایی و تسلط تیم مذاکره کننده برگ های برنده جمهوری اسلامی در جریان مذاکرات هسته ای با گروه 1+5 بود.

مروارید افزود: ایران اسلامی با تکیه بر استعداد جوانان غیور و توانمندش بدنبال دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای بوده و بر مبنای فتوای مقام معظم رهبری ساخت سلاح کشتار جمعی را حرام می داند و هرگز بدنبال آن نبوده و نیست.

وی خاطر نشان کرد: رهگیری و نشاندن پهبادهای پیشرفته آمریکا و تسلط بر فعل و انفعالات خشن گروه های تکفیری در منطقه، قدرت های بزرگ دنیا را به این واقعیت رساند که بدون حضور ایران اسلامی هیچ اقدامی در منطقه به سرانجام و مقصود نمی رسد.

آیین چهارمین سالگرد شهادت شهید داریوش رضایی نژاد و یادواره 210 شهید گرانقدر شهرستان آبدانان روز پنجشنبه در مسجد صاحب الزمان (عج) آبدانان، با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، مسوولان استانی و محلی و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

پخش نماهنگ از زندگی شهید رضایی نژاد، قرائت شعر و دکلمه در وصف این شهید گرانقدر، سخنرانی برادر شهید رضایی نژاد، ادای احترام به مقام شامخ شهدای آبدانان با نثار گل و فاتحه بر سر مزار شهدا از دیگر ویژه برنامه های این آیین بود.

شهید داریوش رضایی نژاد روز یکم مرداد سال 90 بدست تروریست های عامل صهیونسیت در مقابل منزلش در تهران به شهادت رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار