رییس اداره نخبگان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و متولی برنامه معرفی دانشگاه از ارایه مشاوره رایگان انتخاب تمام رشته های علوم پزشکی در دانشکده پزشکی شیراز طی سه روز خبر داد .
کد خبر: ۶۵۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵ 23 July 2015
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز: دکتر علی نورافشان در این خصوص افزود : تمام داوطلبان کنکور که قصد انتخاب رشته های علوم پزشکی را دارند می توانند از پنجم تا هفتم مردادماه با حضور در دانشکده پزشکی شیراز با رشته های مختلف آشنا شوند و همچنین از امکانات دانشکده های مختلف علوم پزشکی شیراز نیز مطلع شوند .

وی ادامه داد: برای معرفی رشته های مختلف و دانشگاه به داوطلبان ورود به مراکز آموزش عالی، ترتیبی ایجاد کرده ایم که اساتید رشته های مختلف، مشاوران مجرب آموزش و پرورش، دانشجویان نخبه دانشگاه و همچنین کارشناسان بنیاد ملی نخبگان طی سه روز در دانشکده پزشکی شیراز واقع در میدان امام حسین (ع) گرد هم آیند و به ارایه مشاوره به علاقمندان بپردازند.

دکتر نورافشان تصریح کرد : تمام داوطلبان مجاز برای تحصیل در رشته های علوم پزشکی می توانند از پنجم تا هفتم مرداد ماه از ساعت 8 تا 13 و همچنین 16 تا 19 از مشاوره های رایگان موجود بهره مند شوند.

وی گفت :دانشگاه علوم پزشکی شیراز دارای دانشکده های مختلفی از جمله پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی، پیراپزشکی، تغذیه، مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی، علوم توانبخشی، پرستاري و مامايي و خودگردان است که هر کدام دارای امکانات مناسبی هستند و در راستای ایجاد امکان تحصیلات تکمیلی، دانشکده علوم و فناوری های نوین پزشکی نیز از سال 90 راه اندازی شده و اکنون رشته های زیست فن آوری پزشکی، علوم اعصاب، پزشکی مولکولی، نانوفناوری و بیولوژی تولید مثل در این دانشکده دائر می باشد و تدابیر لازم برای راه اندازی رشته های مهندسی بافت، آنتروپولوژی ملکولی، سلولی کاربردی، بیومدیکال، بیوانفورماتیک، فارماکوژنتیک و بیومکانیک اندیشیده شده است .

دکتر نورافشان بیان کرد : در مجموع 17 دانشکده در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز فعال است که 11 مورد از آنها در شیراز و بقیه موارد در شبکه های بهداشتی درمانی مختلف سطح استان در حال پذیرش و تربیت دانشجو هستند .

وی اظهارداشت : داوطلبان مجاز ورود به رشته های علوم پزشکی باید تلاش کنند تا بهترین انتخاب را با آگاهی برای آینده تحصیلی خود داشته باشند و در این راستا می توانند برای دریافت اطلاعات و مشاوره های لازم از این فرصت 3 روزه که در دانشکده پزشکی شیراز فراهم شده است، استفاده کنند و همچنین با مراجعه به نشانی اینترنتی http:// sums.ac.ir قسمت " دانشکده ها" با امکانات دانشکده های مختلف دانشگاه علوم پزشکی شیراز آشنا شوند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
منو چهر یوسقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
سلام :
اتفاقا ما با کلی زحمت برای یکی از دوستان از شهرستان تلاش برای ثبت کارشناسی ارشد به همین مورد که مسول عزیز و محترم فرمودند با تغییر ادرس و خیلی دوندگی جهت مشاوره بنده شخصا برای ایشان وقت گرفتم و پش از رسیدن زمان موعود و پذیرش با کمال تعجب خوداری و ما را روانه بازار ازاد و غیر مطمین کارشناسان فرستادند . حالا علت جه بود و ما را نپذیرفتند و انهم با نوبت یک روزه انهم با دو نرخ نمی دانیم . محبت شما زیاد .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار