فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) از برگزاری رزمایش خدمت‌رسانی محمد رسول‌الله (ص) در استان خبر داد.
کد خبر: ۶۵۱۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵ 05 September 2018

به گزارش تابناک به نقل ازمهر،سردار بهمن ریحانی از برگزاری رزمایش خدمت‌رسانی محمد رسول‌الله (ص) در استان کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: این رزمایش با اعزام گروه های جهادی دراستان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور از ۹ تا ۲۹ شهریور ماه برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه مدت این رزمایش ۲۰ روز است، افزود: در سطح کشور بیش از ۷ هزار گروه در این رزمایش حضور دارند که سهم استان کرمانشاه هم ۱۵۰ گروه است.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: خدمت‌گزاری و خدمت‌رسانی به مردم و به ویژه محرومان در مناطق محروم روستایی از اهداف گروه های جهادی است و این گروه ها در استان به ویژه در منطقه سرفیروزآباد که از درجه محرومیت بالاتری برخوردار است حضور پیدا کرده‌اند.

سردار ریحانی خاطر نشان کرد: گروه های جهادی در سایر نقاط محروم استان هم حضور می یابند و در حوزه های عمرانی، سلامت، فرهنگی، آموزش و توانمندسازی به مناطق محروم استان اعزام می شوند.

وی تصریح کرد: ساخت خانه برای محرومین، تعمیرات خانه ها و مساجد، انجام کارهای فرهنگی، ویزیت و معاینه رایگان و انجام کارهای عام المنفعه از جمله خدمات گروه های جهادی به مناطق محروم است.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه، کارهای خدماتی همچون جمع‌آوری محصول، بحث سلامت و بهداشت، اقدامات فرهنگی و آموزشی و توانمندسازی اشتغال آموزش هایی در این راستا را از دیگر اقدامات این گروه‌ها برشمرد.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار