نایب رئیس اتاق اصناف کرمانشاه گفت: امسال نمایشگاه پاییزه برگزار نخواهد شد و به جای آن نمایشگاه "حمایت از کالای ایرانی" در آستانه بازگشایی مدارس در کرمانشاه برپا می‌شود.
کد خبر: ۶۴۹۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴ 01 September 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،موسی سلیمی  با اشاره به نزدیک شدن فصل بازگشایی مدارس و افزایش تقاضا در بازار برای خرید برخی اقلام، اظهار کرد: برای دسترسی مردم به انواع کالاها با قیمت مناسب، نمایشگاه "حمایت از کالای ایرانی" از 19 تا 24 شهریور در محل دائمی نمایشگاه‌های کرمانشاه واقع در انتهای پارک شاهد برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه انواع اقلام مورد نیاز مردم خصوصا برای ایام بازگشایی مدارس شامل کیف و کفش، پوشاک، لوازم تحریر، مواد غذایی و سایر کالاها عرضه خواهد شد.

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف کرمانشاه با بیان اینکه در این نمایشگاه از واحدهای تولیدی و یا عمده‌فروشان دعوت شده است، خاطرنشان کرد: این واحدها اجناس خود را با سود بسیار کم و نزدیک به پنج درصد عرضه خواهند کرد تا کالا با قیمت مناسب به دست مردم برسد.

سلیمی تاکید کرد: در این نمایشگاه تمام کالاهای مورد نیاز مردم توسط کارشناسان قیمت‌گذاری خواهد شد و واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف نیز به منظور جلوگیری از تخلفات در نمایشگاه حضور دارد.

وی هدف از برپایی این نمایشگاه را کمک به اقتصاد و معیشت مردم در شرایط کنونی التهاب بازار عنوان کرد.

نائب رئیس اتاق اصناف کرمانشاه همچنین از برپایی فروش فوق‌العاده در سطح فروشگاه‎های بزرگ شهر مانند سال‌های گذشته خبر داد که تقریبا از ابتدای شهریور آغاز شده است.

به گفته سلیمی، اولویت فروش فوق‌العاده برای فروشگاه‌هایی است که کیف و کفش، البسه مدارس، پوشاک، لوازم تحریر و اقلام اساسی مورد نیاز مردم را عرضه می‌کنند.

وی تاکید کرد: این فروشگاه‌ها موظفند با نصب بنر یا پلاکارد اعلام کنند که در چه زمانی و با چه میزان تخفیف فروش فوق‌العاده خواهند داشت.

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف کرمانشاه با بیان اینکه امسال نمایشگاه فروش پاییزه برگزار نخواهد شد، گفت: نمایشگاه حمایت از کالای ایرانی و همچنین فروش‌های فوق‌العاده در سطح شهر جایگزین نمایشگاه پاییزه می‌شود.

 

انتهای پیام


ارسال خبر به دوستان
* گیرنده(ها):

آدرس ایمیل ها را با

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار