فرماندار شیروان:
فرماندار شهرستان شیروان عصر سه شنبه در آیین بهره برداری متمرکز ۸۳ پروژه این شهرستان گفت: نگاه دولت تدبیر و امید ارائه خدمات به عموم مردم، ایجاد و تقویت زیرساخت ها با رویکرد کارشناسی است.
کد خبر: ۶۴۹۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴ 30 August 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی ، امین رضا مرآتی در این مراسم اظهار داشت: دولت نگاه ویژه ای به توسعه زیرساخت ها دارد و امروز می توانیم اعلام کنیم که دولت دکتر روحانی خدمات ارزنده فراوانی را با نگاه توسعه ای ارائه کرده است.
مرآتی افزود:دولت تدبیر و امید وارث شرایط بسیار سختی مانند تورم بالا، سیاست خارجی نابسامان و غیرمعقول و وضعیت اجتماعی نامناسب بوده است ولی امروز با ارائه خدمات مختلف از سوی دولت شاهد آرامش کشور در حوزه های مختلف هستیم.
وی در ادامه به تشریح برخی از خدمات دولت در شهرستان شیروان پرداخت و تصریح کرد: ۶۵۰ کیلومتر راه روستایی در این شهرستان وجود دارد که تا امروز ۸۷ درصد آن آسفالت شده که افزون بر ۳۰ درصد آن در دولت تدبیر و امید اتفاق افتاده است.
مرآتی خاطرنشان کرد: امروز از ۱۵۴ روستای شهرستان شیروان ۱۳۴ روستا از آب شرب سالم برخوردار هستند و ۹۸ درصد این روستاها گازرسانی و ۱۰۰ درصد آن برق رسانی شده اند و ۷۰ درصد دارای پوشش تلفن همراه هستند.
وی مطرح کرد: در شرایطی که دچار خشکسالی هستیم تنها ۳۳ روستا تنش آبی شدید دارند و این در حالی است که سال ۹۲ با وجود بارندگی های خوب، ۵۲ روستا وضعیت بحرانی داشتند.
وی اظهار داشت: طرح بازآفرینی شهری برای اولین بار در دولت تدبیر و امید با اعطای اعتبارات فراوان به مناطق حاشیه و دارای بافت فرسوده شهرها مصوب شده و افزایش مستمری مددجویان نهادهای حمایتی و اعطای تسهیلات ۶ درصدی به کارآفرینان و تولید کنندگان هم از دیگر خدمات ارزنده دولت است.
در ادامه این آیین نماینده مردم شیروان در مجلس هم اظهار داشت: امروز وجود مشکلات اقتصادی معیشت مردم را دچار مشکل کرده است اما باید بدانیم در۴۰ سال گذشته همواره دشمنان نظام جمهوری اسلامی به فکر ایجاد موانع مختلف در راه پیشرفت و توسعه هستند.
عبدالرضا عزیزی افزود: جمهوری اسلامی ایران هیچگاه در برابر زیاده خواهی های آمریکا و استکبار جهانی تسلیم نمی شود و باید بدانیم ایجاد زیرساخت هایی مانند راه،گاز، آب، برق و تلفن حتی در نقاط دوردست و مناطق محروم در دوران پس انقلاب اتفاق افتاده و امروز ایران در بسیاری از رشته های علمی مانند هوافضا، پزشکی، زیردریایی و ساخت ادوات نظامی و موشکی جزو ده کشور برتر جهان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار