کد خبر: ۶۴۹۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۶ 29 August 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / اجتماعی ، جشنواره شهید رجایی در استان کهگیلویه و بویراحمد برای معرفی دستگاه‌های برتر سال 96 با حضور مسؤولان کشوری و استانی برگزار شد.

عصر امروز جشنواره شهید رجایی در استان کهگیلویه و بویراحمد برای معرفی دستگاه‌های برتر سال 96 با حضور مسؤولان کشوری و استانی برگزار شد.

دبیر این جشنواره با بیان اینکه در سال گذشته از 48 دستگاه ارزیابی به عمل می‌آمد اظهار کرد: امسال و بنا به دستور استاندار 60 دستگاه مورد ارزیابی قرار گرفتند که بانک‌های دولتی و شهرداری‌های شهرهای بزرگ استان و چند دستگاه دیگر هم به آن‌ها اضافه شدند.

حسن نوروزی ادامه داد: نتایج ارزیابی عملکرد استان از هزار نمره شاخص‌های عمومی نمره 425 بود یعنی که زیر 10 نمره گرفتند و در سطح کشور هم خیلی بهتر از دستگاه‌های ما نمره نگرفته بودند و این نشان می‌دهد وظایف را به خوبی در محورهای 7 گانه انجام نداده‌ایم.

این مسؤول گفت: در شاخص‌های اختصاصی وضع بهتر بود به طوری که از مجموع 1000 نمره دستگاه‌ها نمره آن‌ها 883 بوده و در میانگین شاخص‌های عمومی و اختصاصی 65 درصد نمره کسب شده است.

در ادامه به دستگاه‌هایی که در شاخص‌های عمومی و اختصاصی و همچنین به دستگاه‌هایی که در مجموع بهترین نمره را کسب کرد بودند جوایزی همراه با لوح تقدیر اهدا شد که آموزش و پرورش استان به همراه علوم پزشکی و برق در مجموع به عنوان دستگاه‌های برتر معرفی شدند.

در حوزه اقتصاد مقاومتی هم به ترتیب بانک ملی و بانک کشاورزی و شرکت گاز، گردشگری کمیته امداد و صنعت و معدن حائز رتبه‌های برتر شدند.

در شاخص‌های عمومی محیط زیست و بهزیستی و پزشکی قانونی و در شاخص‌های اختصاصی  امور مالیاتی، آبفای شهری و راهداری حائز رتبه‌های برتر شدند./فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار