عضو شورای شهر کرمانشاه با بیان اینکه هیچ کاندیدایی جز غلامرضا امیری به صورت رسمی برای تصدی شهرداری کرمانشاه معرفی نشده گفت: امیدواریم شهردار این هفته یا نهایتا هفته آینده انتخاب شود.
کد خبر: ۶۴۷۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷ 26 August 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،طیب حیدری، با اشاره به دستور کار امروز(چهارم شهریور) شورا مبنی بر انتخاب شهردار گفت: دستور کار جلسه فردا هم همین است و امیدواریم این جلسات نتیجه‌بخش بوده و  شهردار انتخاب شود.

وی تنها کاندیدایی که رسما برای تصدی شهرداری معرفی شده را غلامرضا امیری عنوان کرد و افزود: کاندیدای دیگری بصورت رسمی برای تصدی این سمت اعلام آمادگی نکرده است.

وی در خصوص لیست یازده نفره کاندیداهای تصدی شهرداری کرمانشاه نیز گفت: احتمالا به این لیست اضافه شود، اما هنوز فردی از این لیست رسما معرفی نشده است.

عضو شورای شهر کرمانشاه گفت: قاعدتا بعد از معرفی رسمی، برخی از این کاندیداها که شناخته شده نیستند در شورا حضور پیدا کرده و خود را به شورا معرفی کنند و برای افراد باسابقه و شناخته شده این لیست شاید انجام این کار ضرورتی نداشته باشد.

حیدری با تاکید بر ضرورت انتخاب هرچه سریعتر شهردار کرمانشاه گفت: ظاهر نامه ای هم از وزارت کشور به شورا آمده که خواستار تعیین تکلیف هرچه سریعتر انتخاب شهردار شده اند.

این عضو شورای شهر کرمانشاه گفت: با توجه به این شرایط و دستور کار جلسات امیدواریم شهردار کرمانشاه این هفته یا نهایتا هفته آینده مشخص شود.


ارسال نظر

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار