معاون سیاسی استاندار خبر داد :
محمد کاظم نظری : در این زمینه یکسری آیتم های جمعیتی و دیگر موارد وجود دارد که تاکنون و به زودی ۲ منطقه استان به شهرستانی ارتقاء می یابند. 
کد خبر: ۶۴۶۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۸ 24 August 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد /سیاسی، معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت آغاز هفته دولت در برنامه زنده سیمای استانی  دنا حاضر و در خصوص برخی موضوعات سیاسی و اجتماعی سخن گفت.
محمد کاظم نظری گفت : در حوزه سیاسی برخی مشکلات وجود دارد اما سعی ما بر این است که فضای باز سیاسی ایجاد کنیم. 
نظری افزود : باید به مردم اعتماد کنیم و همیشه مشکلات وجود دارد. سیاست دولت شنیدن صدای مخالفان است .
وی بیان کرد ‌: کشور در شرایط خاصی است.  الان اختلافات جناحی معنایی ندارد و در این شرایط نیاز به وحدت است.  چنگ کشیدن به روی هم بی فایده است. 
معاون سیاسی استاندار با اشاره به لزوم شاداب سازی در جامعه افزود : باید به سمت نشاط سازی عمومی برویم که البته برنامه های فرهنگی هم انجام گرفته است که البته همه باید همکاری کنند. 
نظری گفت : گاهی گروهی برای کنسرت می آیند و عده ای هم نظراتی مخالف دارند که ما هم به نظرات اینان احترام می گذاریم اما باید همه به قانون احترام بگذاریم. 
وی در خصوص وضعیت نشاط در حوزه سیاسی بیان کرد : مردم باید وضعیت نشاط سیاسی استان را قضاوت کنند اما ما فضای باز سیاسیی را ایجاد کرده ایم، از همه گروه ها و گرایش های سیاسی هم در استان استقبال می کنیم. 
۴ بخش و ۵ شهرستان جدید در کهگیلویه و بویراحمد
معاون سیاسی، امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص چگونگی وضعیت امنیت در استان گفت : ما در خصوص امنیت شاخص های خوبی داریم که نشان از این دارد جز استان های خوب کشور هستیم و آنگونه که آمار رسمی اعلام می کند  جز ۵ استان برتر از لحاظ شاخص های امن بودن هستیم. 
نظری ضمن تشکر از دستگاه قضایی، نیروهای امنیتی، سپاه و نیروی انتظامی در برقراری امنیت در استان گفت : در مورد برخی اقدامات خشن مانند نزاع دسته جمعی ، سرقت های خشن و سرقت به عنف جز استان های با شاخص های خوب هستیم. 
وی افزود : مهم این است که دستگاه های امنیتی و انتظامی ما هم برای ما و دیگر و هم دیگر استان ها توانسته اند با اقدامات سریع و به موقع بر مشکلات و جرائم اشراف پیدا کنند به عنوان مثال چند قتل و سرقت خشن داشته ایم که در سریعترین زمان ممکن مجرمان دستگیر شوند و یا اینکه با دستگیری برخی مجرمان استان های دیگر در کهگیلویه و بویراحمد به دستگاه های قضایی و انتظامی کمک کنیم. ضمن اینکه در بحث کالا و ارض عملکرد خوبی داشته ایم. 
نظری در پاسخ به این سوال که با توجه به برخی انتظارات آیا واقعا امکان تبدیل شدن برخی بخش ها به شهرستانی وجود دارد؟ گفت : تقسیمات کشوری هم در بحث توسعه و پیشرفت و هم برای مردم مهم است، سعی کردیم که با لحاظ برخی شرایط تعدادی از مناطق استان را برای ارتقاء پیشنهاد دهیم. 
وی گفت : در این زمینه یکسری آیتم های جمعیتی و دیگر موارد وجود دارد که تاکنون و به زودی ۲ منطقه استان به شهرستانی ارتقاء می یابند. 
معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت : تبدیل ۵ بخش به شهرستان و ۴ ده به بخش جدید را برای تصویب نهایی فرستاده ایم که دو شهرستان به زودی ارتقاء می یابند و بقیه را هم در حال برنامه ریزی و تلاش هستیم که مجوز ارتقاء آن ها را در بحث تقسیمات کشوری بگیریم.  
نظری در پایان به برخی اختلافات مرزی با استان های همسایه اشاره کرد و گفت : اختلافات مرزی با همسایگان داریم که ۱۲ مورد حل شده و تعدادی هم هنوز حل نشده باقی مانده است . 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
دنگلو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
دروغ محض ......به سبک نوبخت
کارمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
سلام یکی نیست بگه اخه کجا با این وضع مملکت کی دنبال افزایش تقسیمات کشوری هست به جز نماینده ای ایشون گماشته و چه نفعی داره به جز دردسر برای مردم و هزینه برای دولت
و نکته جالبتر اینکه ما در امار امن هستیم نه در واقعیت به لطف فرماندهی نیروی انتظامی و ایشون
مردم خودتون قضاوت کنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار