در سفر مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس به شهرستان آباده برای معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این شهرستان از طریق رسانه‌ی ملی برنامه ریزی شد.
کد خبر: ۶۴۰۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۲ 07 August 2018

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس در جمع نمایندگان فعالان اقتصادی و فرهنگی این شهرستان گفت: تلاش خواهیم کرد با تهیه برنامه‌هایی در حوزه‌ های صدا، سیما و خبر به جذب سرمایه گذار و معرفی توانمندی ها، قابلیت‌ها و دستاورد‌های بخش‌های مختلف فرهنگی، هنری و اقتصادی این شهرستان کمک کنیم.
سهرابی در این جلسه راه اندازی دفتر خبری در این شهرستان را یکی از پیشنهادات صدا و سیمای مرکز فارس برای معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان آباده اعلام کرد و افزود: این دفتر می‌تواند پایگاهی برای حضور هنرمندان و نمایش بیشتر قابلیت‌ها، ظرفیت‌ها و امنیت فوق العاده خوب این منطقه باشد.
وی همچنین پس از حضور در واحد فرهنگی و هنری کارخانه کاشی و سرامیک پاسارگاد سرام از بخش‌های مختلف آن بازدید کرد.
در فاز اول این واحد فرهنگی که در زمینه‌ تولید سرامیک‌های تزئینی، منبت، زیلوبافی، تابلو فرش و فرش‌های سنتی فعال است تاکنون ۲۲۰ نفر مشغول به کار شده اند.
رونمایی از مستند شاه شمشاد قدان تهیه شده در صدا و سیمای مرکز فارس که به زندگینامه‌ شهید حمید قاسم پور نخستین شهید مدافع حرم شمال فارس می‌پردازد و دیدار با خانواده‌ سردار شهید احمد گلزاری و جانباز ۷۰ درصد حمید ایزدی از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه‌ سهرابی مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس به شهرستان آباده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار