محور سوادکوه از صبح امروز با ترافیک سنگین روبه‌رو شد که این ترافیک تا عصر امروز به حدود 30 کیلومتر رسیده است.
کد خبر: ۶۳۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸ 20 July 2015

به گزارش تابناک مازندران به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، بارندگی شدید و سیل سنگین و تعطیلات عید فطر موجب بروز ترافیک سنگین در محور سوادکوه شده است.

محور سوادکوه به‌دلیل اجرا نشدن کامل تعریض آن شاهد ترافیک سنگین بوده که این رویداد در 29 تیر‌ماه با خسارت سیل به واحد‌های مسکونی کنار رودخانه در منطقه ایستگاه آلاشت در زیراب و در جنب محور سوادکوه رخ داده و موجب بروز ترافیک شده که مهم‌ترین علت ایجاد ترافیک در محور سوادکوه به همراه کم‌عرض بودن در گلوگاه‌های محور سوادکوه بوده است.

ترافیک در داخل شهر زیراب و در کنار رودخانه تالار که دچار سیلاب ویرانگر شده و به دو واحد ساختمانی خسارت وارد کرده است، آغاز شد و در منطقه سرخ‌کلا و جوارم تا چای‌باغ ادامه یافته که حدود 30 کیلومتر را شامل شده است.

*تخلیه مستمر بار ترافیکی

ماموران راهنمایی و رانندگی اقدام به مدیریت ترافیک محور سوادکوه با متوقف کردن خودروها در منطقه راهنمایی و رانندگی شیرگاه برای تخلیه بار ترافیکی در محور سوادکوه به سمت زیراب کرده‌اند.

سیل سنگین محور سوادکوه مسدود شدن محور سوادکوه در مقاطعی از زمان را فراهم کرده که با تلاش ستاد مدیریت بحران سوادکوه باز‌گشایی شده است و مسدود بودن محورهای دیگر مواصلاتی مازندران بر ترافیک سنگین محور سوادکوه افزوده و مسیر‌های دیگر انحرافی شهرستان در به‌منان و محمدآباد و لاجیم نیز امنیت لازم را ندارند.

روز گذشته برخی خودرو‌های شخصی در نبود حضور خودرو‌های شرکت تعاونی سواری‌رانان قائم‌شهر به زیراب، اقدام به اعلام دوبرابری قیمت حمل و نقل مسافر کرده‌‌ و قیمت را تا 8 هزار تومان اعلام کردند که با انتقاد مسافران روبه‌رو شده است.

*ترافیک خودرو‌های افراد بومی در روز‌های آینده

حضور بسیاری از مسافران و خوش‌نشین‌ها و مردم بومی در ییلاق و روستاهای سوادکوه و تاکید مسئولان بر باقی ماندن آنها تا تثبیت امنیت راه‌ها موجب ترافیک سنگین در ساعات و روز‌های آینده می‌شود که تهیه و ارسال آذوقه برای آنها در دستور کار مسئولان قرار گرفته است.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار