رئيس پليس آگاهي استان از انهدام باند سرقتی که توسط یک زوج بنا نهاده شده بود و آرايشگاه ها و باشگاه هاي زنانه در کرمانشاه را مورد دستبرد قرار می دادند، خبر داد.
کد خبر: ۶۳۸۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰ 02 August 2018

به گزارش تابناک به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمدرضا اميري" رئیس پليس آگاهي استان كرمانشاه اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از مراجعين به آرايشگاه ها وباشگاه هاي زنانه سطح شهر كرمانشاه و ارجاء پرونده به پلیس آگاهی، موضوع در دستور کار کاراگاهان قرار داد.

وی ادامه داد: در تحقیقات بعمل آمده مشخص شد سرقت ها توسط خانمي ناشناس انجام می شود كه با شگرد خاصي به آرايشگاه ها و باشگاه هاي ورزشي زنانه وارد و اقدام به سرقت گوشي و اموال شخصي آنها مي کند.

سرهنگ امیری افزود: با انجام تحقیقات لازم، مشخص شد سرقت ها توسط شخصی سابقه دار و حرفه ای انجام می شود که پس از انجام آن ها به همراه همسرش که یک دستگاه خودروی پی کی مشکی رنگ دارد محل انجام جرم را ترک می کند.

رئیس پلیس آگاهی استان افزود: با تلاش های شبانه روزي محل اختفاي سارقين شناسايي و پس از اطمينان از وجود متهمان در مخفيگاهشان، پس از هماهنگی با مقام قضائی، هردوی آن ها دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

وی تصریح کرد: متهمین در تحقیقات اولیه هرچند منکر ارتکاب هرگونه جرمی شدند اما در نهایت لب به اعتراف گشوده و به 12 فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ امیری گفت: از 12 فقره سرقت انجام شده توسط این زوج سارق، 9 فقره مربوط به کش روزنی و 3 فقره قاپ زنی، سرقت از مغازه و اماکن خصوصی بوده است.

رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه ادامه داد: با راهنمايي متهمين، محلهاي سرقت بازسازي و مالباختگان نیز شناسايي و همگي عليه متهمين دستگير شده اعلام شکايت کردند.

وی در پایان گفت: پرونده پس از انجام تحقيقات به همراه متهمين به دادسرا ارسال و با رای قاضی روانه زندان شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار