مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از شروع عملیات گازرسانی به ۲۴ روستای استان خبر داد و گفت: با اجرای این پروژه نزدیک به شش هزار نفر از جمعیت روستاییان استان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.
کد خبر: ۶۳۵۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵ 28 July 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،سیروس شهبازی ، با اشاره به شروع عملیات اجرایی گازرسانی به 24 روستای استان، گفت: از این تعداد 17 روستا مربوط به بخش بیلوار شهرستان کرمانشاه و مابقی بخش دینور شهرستان صحنه است.

وی اعتبار گازرسانی به این روستاها را 10 میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: در قالب این پروژه 1100 خانوار روستایی با جمعیت حدود شش هزار نفر از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه پیش‌بینی کرد، کار گازرسانی به این روستاها ظرف یک سال آینده به اتمام برسد و افزود: نیمی از این روستاها تا پایان امسال گازرسانی می‌شوند و گازرسانی به مابقی روستاها نیز تا نیمه سال آینده به اتمام خواهد رسید.

شهبازی درباره وضعیت گازرسانی به روستاهای کرمانشاه اظهار کرد: اکنون 1100 روستای استان که 61 درصد جمعیت روستایی را در بر دارند، از نعمت گاز برخوردارند.

وی با بیان اینکه گازرسانی به 520 روستای استان نیز در دست انجام است، خاطرنشان کرد: 200 روستا را نیز در مرحله پیمان‌سپاری داریم.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: تمام روستاهای بالای 20 خانوار استان ظرف مدت دو سال آینده از گاز برخوردار خواهد شد و پوشش گاز روستاهای استان به بیش از 90 درصد می‌رسد.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار